När jag inte äger något mer.


Publicerat den: 2008-05-09 [21:42:02]


image1485

Favorit stunden på hela veckan. Fredagar. Balkong. Ljusskymmer. Ett glas torrt, iskallt vin. Jag har inga ord. 
Och donar musiken med favoriterna så har jag inga ord för en hel vecka framåt. 
Måndagar. Tisdagar. Kaos överallt. Yes - come to me. Ge mig allt det där. Bara jag får sitta här på fredag. Omgiven av mig själv. Av alla lukter. Alla ljud. All ljus. Omgiven av just ett ingenting. Ett ingenting som betyder så mycket mer.
.
.
.

Ett ingenting som inte går att beskriva i ord.

Jag väntar.

Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

bilden ger verkligen ett intryck av LUGN och HARMONI! Det förtjänar du gumman, skönt att vara ledig ett par dar =).
Själv ska jag upp tidigt och jobba imon men det får gå det med!
kram

2008-05-09 @ 22:33:44
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Lexi

Heeeej!!
Allt bra? Jag kom hem för knappt en timma sen, är helt slut!! Efter jobbet (slutar 18.00) Åkte jag med 2 jobbarkompisar hem till en ena, för jag o den ena skulle göra slingor.

Vi åt först sen börja jag slinga hennes hår vid sju direkt efter börja hon med min hårbotten medan hennes hår värkte och vid halv 1 va vi klara.

Nonstop hade vi stått och sen hade jag typ 2 mil hem. Känner att mina knän viker sig nu...:(

Hur va din dag då? Har inte hunnit läsa din blogg:$ kram kram

2008-05-10 @ 01:23:41
URL: http://alexxxi.blogg.se
Postat av: LOVISA

Godmorgon! :)

2008-05-10 @ 09:03:30
URL: http://onemoretry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin