Träningen räddar dagen.


Publicerat den: 2008-05-25 [11:54:11]



Uaaa inatt har jag sovit sååå dåligt. Mannen kom hur som hem vid halv fem - full som en kaja.
Jag fick stiga upp och lås upp dörren för älsklingen och hans kusin - för tydligen glömmer man att hantera nyckeln så här dags på morgonen. Hur som så har svensexan varit helt lyckad :) Älsklingen är dålig men jätte nöjd. Jag får återkomma med rapport lite senare :)

Hur mår ni idag då???
Jag tänkte rädda dagen med lite spinning vid tre...

Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

jag har varit iväg på jobb bara =)

vad skönt att din mamma är hemma igen =)! har hon fixat allt där nere nu?

Kul med svensexan med, var den lyckad?



kram

2008-05-25 @ 16:08:10
URL: http://evelinastrand.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag borde också Köra lite spinning idag men jag har lite dålig motivation just nu, knns trist :(



Hoppas dagen har varit bra!

2008-05-25 @ 19:13:12
URL: http://jels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin