Vi går mot bättre tider.


Publicerat den: 2008-05-26 [08:56:19]

Ny vecka.
Nya tag.
Nedräkningen har börjat och ser ut så här:

Kvar tills semestern: 3 veckor och 3 dagar.
Kvar tills vi åker: 4 veckor och 2 dagar.
Kvar tills bröllopet: 5 veckor och 6 dagar.

Varje vecka innehåller något skoj fastän både min möhippa och Pärs svensexa är över. Allt ifrån planer på Liseberg, Gekås och Danmark :) Sedan så ska ju även E 30 års dag firas också. En dag i taget - nu kan det bara bli bättre :)


fotomodellen i hushållet. Här är det hundrastgården som gäller.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Godmorgon tjejen! Hoppas att det blir en bra start på veckan,,Ska du göra något skoj denna dag? Så trist väder att vakna till,,regnet bara öser ner,,blää,,,jag som vill sola denna dag eller bara vara utomhus och njuta av solen,,,stor kram på dig

2008-05-26 @ 08:58:15
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Evelina - blivande brud

åh vad tiden springer ibäg! Snart är vi där vi båda väntat på så länge nu =)



Jag var i väg med min brukare, i jobb alltså. Sträckte till mig på vägen hem så det var lite typiskt!



jag vill med till gekås!! Åker ni dit ofta?



kramar

2008-05-26 @ 09:10:04
URL: http://evelinastrand.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det stämmer snäckan att det är jag & min mamma från höstats på bilden,,tycker inte att vi är lika,men man brukar inte se sånt själva....Denna vecka är inte inplanerat mer än på lördag för då är det frilufsdag med jobbet så det blir att åka dit och se vad de har att erbjuda med lotter och priser och allt skoj...men man går bara dit om det fint väder...tycker inte om regn som det är nu,blä för sånt väder...sen på söndagen ska vi hem till min sambos kusin för hon och flyttat till nya lya så det blir inflyttnings fest och 20 års fest och lille kusinens 18 års dag..så allt på en & samma dag...ska bli skoj och så är det löning denna dag..men man vill inte gå ut i detta väder...Hoppas att det regnet försvinner sen under dagen....ska du göra något skoj denna dag? stor kram på dig

2008-05-26 @ 09:13:09
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: MALIN

Hej

Hmm det innebär att jag fyller år om 5 veckor och 5 dagar yyeeääiii

Hehe

Kram

M

2008-05-26 @ 14:57:03
URL: http://mojmoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin