Är jag förvirrad eller vad är det frågan om?


Publicerat den: 2008-11-21 [18:27:33]

OJJJJ tydligen ska jag vara på på NÄL inatt och NÄL ligger i Trollhättan.
Så underbart det hade känts om jag kom på detta när jag väl står i Uddevalla och inte alls ska vara där :(
Ush. Jag vill bara ha en fast punkt på jobbet. Min fasta punkt. Min plats.
Vill inte behöva flänga omkring så här längre.
Praktiken blir underbar.
Då får jag syssla med det som jag vill.
Då är jag på en och samma plats.
Då kan jag vara Teddy.


Vi ses imorgon mina vänner.
Hoppas vi får en bra natt.
Jag längtar tills min man hämtar mig imorgon vid kvart över 7.
Då ska jag pussa på honom och bara andas in min Pär.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha men vännen, höll du på att hamna på fel ställe idag? Jobbigt läge!

Hopaps du får var aledig imorgon i alla fall?



Kramar på dig, skickar över en nybakad lussekatt på söndag ;)

2008-11-21 @ 21:21:13
URL: http://sandrainthevity.blog.se
Postat av: Maja



Stackars min lilla gumma då :( men du ska se att kl snart blir sju o snart är i din älsklings armar :)



Får planera in en ny dejt snart tycker jag! =)



P&K majis..

2008-11-21 @ 22:49:16
URL: http://majalovell.blogg.se/
Postat av: sandra

hmmm vad är det för jobb du har som förflyttar sig hihi?

Nu ska jag stressrasta hunden medans Elinisen sover inne....känns alltid lika jobbigt, men babywatchern är på men man vet ju inte om det är sändning.....äsch hon överlever väl 5 min...eller?



Kram

2008-11-21 @ 23:42:13
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin