Endast då är jag hel.


Publicerat den: 2008-11-04 [10:18:31]






Oppsan helt plötsligt är det exakt två dagar och 1 timme sedan jag var här inne och uppdaterade :) Gud vad underbart det är att inte sitta här allt för mycket.
Här hemma är jag i full gång med både att lära in allt inför den stora tentamen på fredag och skriver pararellt på en hemtentamen om vårdrelationen mellan barnmorska och kvinna under en beslutad abort. Väldigt spännande faktiskt.
Dagen ska snart få komma igång med SATS träning igen. Och idag blir det ett älskat spinningspass med en av mina favoriter men innan uppvärmning på crossen minst 30 min. Härligt. Endast då, kan jag på riktigt säga att jag mår bra :) Bästa medicinen ever!!!

Vad gör ni då kära vänner?

Kommentarer
Postat av: Saannis-Ung Blivande Fru

Vi ska gifta oss i vår hemort och i vår kyrka. Vår präst har även vigt mamma och pappa så det ska bli extra roligt =) När det gäller ingångsmarchen tänkte vi ha Shirley Clamp - Du är allt och min kusin ska sjunga den. Vi tänkte även ha den på utgångsmarchen men då bara instrumental. Det borde väl fungera? Den låten är så vacker.. Hihi kolla in senare idag och se om du har lagt upp någon bild =) Idag ska jag sitta med skolarbetet i historia. Funderar faktiskt också på att utbilda mig som barnmorska. Hur går man till väga då inom utbildningarna? Puss

Postat av: Mindy

Hej gumman...Hojta till om jag ska köpa mig hem några fat till dig...ska dit i dagarna....allså till Rusta...Allt bra med dig ? stor kram på di g

2008-11-04 @ 15:43:56
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin