En bra mamma. En underbar liten son.


Publicerat den: 2008-10-02 [18:52:20]


Träffade en av mina äldsta och bästa vänner idag. Hon fick äran att få bli mamma för ca 2 månader sedan och fick träffades för första gången efter förlossningen för en snabb fika. Älskade vännen hade i sin vagn en alldeles underbar liten gosse vid namnet Didrik :) Jag blev mer än kär!!! Och den lille gossen är mer än efterlängtad.
Min vän - du är född till att vara mamma :)

Nedanför är bröllopspresenten ifrån den lilla familjen.
Ett sådant kakfat var jag på jakt efter för ett litet tag sedan. Så vi tackar och bockar :)


Kommentarer
Postat av: Linda

haha :) va kul de där me duntäcket, och så ska dom försöka vara oskyldiga..det är som när Gizmo tar mina skor oftast på morron när jag är i badrummet, hittar jag skon i hans säng, men han ligger i hallen och ser jätteoskyldig ut.

Har ni några planer för helgen?

Kram!

2008-10-02 @ 19:50:48
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin