Min 25 års dag och en GODKÄND TENTAMEN!!!


Publicerat den: 2008-10-17 [19:45:39]

Min 25 års dag blev verkligen mer lyckad än jag hade önskat. Dagen började som sagt med seminarium i skolan - som gick bra enligt mig och det tror jag nog att de flesta i klassen tyckte också. Därefter kom jag hem till ett överröst bord av räkor, ost, gott bröd, aioli, vin, kex, lax och andra god saker. Älsklingen hade varit i farten innan och dukat i ordning, ställt fram blommor och presenter. Mamma och pappa kom förbi för att gratta och vi firade tillsammans.
Presenter är det många som frågar om. Och eftersom jag är student just nu så är det ju pengar som toppar listan så klart. Så del blev en del slantar i plånkan. Burberry parym och lotion. Valfri weekendresa. En måbra bok. Blommor och en massa massa kärlek.


Och det bästa av allt var ju att mina älsklingar var nära mig :)




Födelsedags kort från nära och kära. Ett från självaste Nemo finns bland de också :)



Darlings blommor till 25 åringen. Självklart känner han till min favoritfärg.



En efterlängtad och elegant orkideé av mammse och pappse :) Vi behövde verkligen lite nytt här hemma med tanke på att en del blommor strukit med under sommaren. Blommornas tuffaste period...



Osminkad. Trött men otroligt lycklig 25 åring som blåser ut tårtan som har fått sällskap av Nemos 4 års ljus.


VI FICK ÄVEN VÅRA LEDARSKAPS TENTAMEN IDAG. GODKÄND ÄR MAN SÅ KLART :)
Fan va vi är bra. Vi på BM 2 i Borås.

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

åh vilken bra vecka för dig gumman! Grattis till tentan och ännu en gång - GRATTIS på 25 årsdagen!!



puss och kram

2008-10-17 @ 20:12:26
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Angel

Åh stort grattis gumman till båda sakerna såklart.

2008-10-17 @ 23:13:40
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Caroline

Vad roligt att läsa att du hade en sån härlig födelsedag. Det var du absolut värd. Grattis till den godkända tentan också.

Ni verkar vara så himla fina mot varandra i er familj. Man blir glad bara av att läsa om er.



Kram!

2008-10-18 @ 13:55:49
URL: http://rent.blogg.se/
Postat av: babymyz Marie

STORT GRATTIS TILL BÅDA SAKERNA:=)

HIPP HIPP HURRAAAAA

2008-10-18 @ 15:36:26
URL: http://metrobloggen.se/marilouise

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin