Godmorgon vänner.


Publicerat den: 2008-10-05 [15:25:48]



Kvällsol är det här hemma hos oss också. Här gäller det att ta vara på soltimmarna.

Godmorgon mina vänner tänkte jag säga. Men jag har faktiskt precis klivit ur sängen vilket betyder att det visst gick att sova riktigt ordentligt efter ett nattpass. Vanligvis brukar jag bli så rastlös under dagen att jag tränar eller pysslar här hemma under något ovanligt halvsovandes tillstånd.
Men nattpasset gick hur bra som helst och det var verkligen en avdelningen som jag kommer att trivas på. Tung men lärorik och mycket välkomnande :) Så det blir ingen klump i magen nästa vecka då det är dags att återvända för några pass till. Idag blir det inte så mycket. Vi hade tänk oss lite bio men skönast är nog att gosa ner oss i soffan alla tre och titta på någon av våra filmer som vi fyndade i Spanien - bla Mamma Mia :)

Puss på er och ha en fin söndagskväll.

Kommentarer
Postat av: Tin

Hej! Visst är det härligt med väder o hundar!



Å vad vackra ni är på brudkortet!

Jag jobbade också "natten" några år och jag förstog inte förren jag började på "dagen" hur trött jag hade varit. Jag kunde känna mig som jag hade varit ute och festat hela natten;)

2008-10-05 @ 16:37:41
URL: http://tins.bloggagratis.se
Postat av: Tin

Hej igen!

Man skulle tro att jag också har jobbat natten ha ha

Ser nu att det inte var ert brudkort, men de är inte mindre vackra för det.

2008-10-05 @ 16:41:44
URL: http://tins.bloggagratis.se
Postat av: trollpackan kvastar in!

Mamma Mia är jättebra! Lite nostalgisk blir man ju ocksåfniss En annan hade ju sin ungdomstid under 70-talet;)

Ja, core verkar göra underverk med en och det snabbt också, kanon!

Ha en skön söndagkväll du också!

2008-10-05 @ 17:04:01
URL: http://www.trollpackan.bloggagratis.se
Postat av: Linda

Det gick bra för honom, tobbe är ju personlgi assistens hemma hos en, så det var väl bara han o brukaren där :)

2008-10-05 @ 17:22:27
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin