Ost, vin och bus :)


Publicerat den: 2008-10-19 [10:41:23]

myspace comments

 


Godmorgon gpdmorgon mina vänner
och välkommen till en ny dag :)
Här hemma är allt fint och jag vaknade upp utan några problem. Tacka Gudarna för det! Gårdagen var hur som väldigt mysigt med tjejerna. Vi drack vin, åt ost, pratade skit, dansade lite i vardagsrummet och busade med Lizzans lilla valp Dexter. Så eftersom söndagen började så fint så blir det nog en runda på stan med mannen min. Lite shopping, lite fika och sol :) Ikväll blir det middag hos mammse och pappse - en riktig familjär söndag med andra ord :)

Kommentarer
Postat av: louise

Ja jag gillar Lund, har pluggat där tidigare.

Aha ok så du jobbade på ica, skönt att få bra betalt och inte ha så mkt ansvar.

Det jobb jag har nu e ansvar faktiskt, så det kanske blir svårt att kombinera men jag kan alltid gå ner i tid och bara jobba 3 dagar och sen helgen. Som du säger brukar det lösa sig =) med sådant.

ok 3år, lagom tid det =).



Min helg har hittils varit bra. Ikväll blir det den sedvanliga söndagsmiddagen med svärföräldrarna, skönt att slippa laga mat en dag i veckan.



Hur har din varit?

2008-10-19 @ 11:37:38
URL: http://lusses.blogg.se/
Postat av: babymyz Marie

Jag har inget som heter Designe o kodmallar på metrobloggen tyvärr,har suttit en 20 min o kommit på var jag annars kan klistra in koden,men jag får väl ha en blogg utan klocka:=)

Tack så mkt ändå Teddy

2008-10-19 @ 12:05:59
URL: http://metrobloggen.se/marilouise
Postat av: Linda

åh, vad var det för en valp?

Härliga presenter du fått!! Weekendresa vart? Eller det får du kanske bestämma? :)

Verkar som du haft en bra födelsedag!

Äh, hundar ska v bortskämda, tycker ja:)

Kram!

2008-10-19 @ 12:25:13
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin