REC.


Publicerat den: 2008-10-28 [21:04:49]



Nu blir det till att gosa ner sig i soffan och se denna skräckis. Har fått den rek. både här på bloggen och i affären. Jag som är en feg jäkel kommer nog att skrika lite halvhysteriskt här hemma. Tur att darling snart är på väg hem :) Önskar er alla där ute en riktigt trevlig tisdag.




kl: 22:40
Nääää detta var absolut inte en film för mig. Jag avskyr zombie filmer och den här går fett bort. Gänget springer omkring med en darrig kamera och äter på varandra. Så denna film får tyvärr 1 av 5 möjliga :( Jag är mer sugen på en riktig bra film som ger mig kalla kårar. En riktigt bra, psykologisk och skrämande på en och samma gång. Bra filmer är bla. SAW, White noise och The shining. Riktiga klassiker!!!

Kommentarer
Postat av: Amanda Eklund

ner med, Du är vad du äter! pengarna kan gå till något mycket bättre!

2008-10-28 @ 22:28:21
URL: http://dumpamig.blogg.se/
Postat av: Amanda Eklund

jaa eller hur det finns så många problem och hon ör dom bara värra. Först med att lägga pengar på fel saker och som du säger få folk att bli smala. Då blir det ju bara mer kropps uppfattnings sak och vi behöver inte mer av det o vårat samhälle...

2008-10-28 @ 22:50:16
URL: http://dumpamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin