Säg mig tre positiva saker.


Publicerat den: 2008-10-03 [18:03:31]



Fulla på vin. Kära i varandra. Kvällen spenderades på den engelska puben i Spanien.


Ikväll blir det ingen bio för oss två som vi hade planerat utan det blir till att ha det fridfullt här hemma. Jag kommer att åka på uppdrag imorgon och blir borta hela natten - samma sak gäller några nätter under nästa vecka. Så det gäller att ta vara på de stunder som vi får vara tillsammans. Såg att det var bra pris på räkor idag  - kanske passar på att handla hem lite till kvällens vita vin :)  Varje dag ska jag även skriva ner tre positiva känslor om min själv. Alltså tre postiva upplevelser. Något som Mia Törnblom babblar om i sina böcker. Fast jag gillar hennes babbel och det är skönt att få vara lite ego ibland också :) Så här kommer de - dagens positiva.

1. Känslan av närhet till lille mannen som är hemma med mig.
2. Varma solstrålar i ögonen under höstpromenaden.
3. Pirr i magen när jag äntligen sorterat runt alla mina studiepapper.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Mia Törnblom är en klok kvinna! ^^ Söt bild på er föresten!

2008-10-03 @ 18:52:32
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin