Varför så mycket dötid?


Publicerat den: 2008-10-14 [19:02:51]





Hej hej mina vänner. Nu sitter jag här igen - efter en dag med träning och plugg, plugg, plugg. Hittade nämligen den sista av de artiklar som vi behöver imorgon till seminariet och då var det till att analysera skiten... Jag hatar detta. Ibland undrar jag om man ska bli forskare eller barnmorska??? Varför får vi inte mera tid på det som är viktigt istället? När ska jag använda mig av detta när jag väl står där framme och förlöser eller informerar blivande mödrar? Skit tråkigt ju :(
Just nu känns det iaf. ganska så motigt på alla sätt och vis. Jag orkar ju ingenting... Istället får jag tvinga mig till allt jämnt och ständigt och då VET jag ju att allt hamnar i en ond cirkel. Kanske ska man sänka ribban eller köpa lite Blutesaft...Håll tummarna för mig imorgon iaf. Klockan 08 sätter jag klackarna i taket och har seminarium... Och vet ni vad?


Imorgon fyller jag 25 år :/

[ska jag skratta eller gråta?!...]


Kommentarer
Postat av: sol

japp man hinner inte tänka efter eller titta alls först. utan blir inkastad med engång. jag trodde man skulle få se en förlossning först och sen lära sig. men nä det var bara att ta på handskarna och sen stå där och ta emot bebisen, utan att ha ngn aning om vad man sysslar med. Helt läskigt och helt sjukt. Men jävlar vilken kick!!!

du kommer greja det du med!!!

2008-10-14 @ 19:40:35
URL: http://systersol.webblogg.se/
Postat av: Tinna

Hihi, det blir nog häftigt när du väl är klar.



MEN STORT GRATTIS 4 timmar i förväg förstås... till din dag imorgon !

kramar om

2008-10-14 @ 20:01:27
URL: http://tinnaochjulia.blogg.se/
Postat av: Sessan

Åh läsa artiklar, inte alls roligt. Det gör jag oxå. Fick ett helt kompendium med bara teeeeeext, såndär jobbig tung facklig engelska som jag inte har vant mig vid än!! =(



Jodå, haft en underbar tisdag =) Pluggat och haft en kär vän på besök!



Nattis vännen...

2008-10-14 @ 23:24:11
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: louiwe

2008-10-15 @ 17:20:47
Postat av: louise

Hej

grattis i förskott

Såg att du är utbildad sjuksköterska.

Är lite småintresserad av det yrket. Hur är det att plugga till. är det svårt?

mvh Louise



2008-10-15 @ 17:22:37
URL: http://lusses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin