I love you, I love you, I love you.


Publicerat den: 2008-09-07 [05:45:33]



Eftersom vi är inne på minnen så hittade jag även ett annat inlägg med detta:

Jag vet att du sover
känner värmen från din hud
bara lukten gör mej svag
men jag vågar inte väcka dej nu

Jag skulle ge dej
allting du pekar på
men bara när du inte hör
vågar jag säga så

Jag kan inte ens gå
utan din luft i mina lungor
jag kan inte ens stå
när du inte ser på
och genomskinlig grå
blir jag
utan dina andetag

Min klocka har stannat
under dina ögonlock
fladdrar drömmarna förbi
inuti är du fjäderlätt och vit

Och utan ett ljud
mitt hjärta i din hand
har jag tappat bort mitt språk
det fastnar i ditt hår



Ett sms mitt i natten. 3 år senare så blir han min make:

[
Du är helt underbar Teddy!!!!
Tänker och drömmer om dig.......bara att hålla din hand eller promenera med dig o Nemo är underbart.
Längtar efter att pussa dig!!!!!
] av: Pär....den 050611

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman! Överlevt helgens jobb? Hoppas att du får massa tid med din kära denna söndag.krammar

2008-09-07 @ 12:03:29
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: anna

Vad fint :D



Idag är det städning på g, vart ute på långprommis..dammsugit, dammat..phhu.. alldeles svettig nu! Måste börja tänka på någon middag med, men vad?



Hoppas du har en finfin helg! kram

2008-09-07 @ 16:47:16
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/
Postat av: älskligen å Nemo

I Love YOU!!!

Tack för en underbar eftermiddag, jag vill ju ha dig brevid mig nu.....i våran säng...mysa å pillande på varandra.....djuriskt..hahaha...vänta bara.

Hoppas du har det lungt inatt å får tid för lite vila.

Nemo hälsar!!! Pussipuss!!!!

2008-09-07 @ 22:52:03
Postat av: teddy

Älsklingen och Nemo: JAAAAAAAAAAAAAAA - tack själva för att ni gjorde mig så glad. När ni kom där springandes ville jag inget annat än att få krama er och aldrig släppa taget.

Idag får vi äntligen vara tillsammans :)



love you darlings.



///din fru & nemos mamma

2008-09-08 @ 03:00:00
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin