Lets get naked babe!!!


Publicerat den: 2008-09-23 [23:41:21]


Mina kompisar i duschen:

♥Nivea peel soft. Mild scrub cream. använder jag 2 gånger/ veckan Pris: ca 62,50 kr på H&M
♥Däreftet tvättar jag facet med Sothys varje dag. Bröllopsgåva. Huden blir fantastiskt lent och elastiskt.
♥Som pricken över i:et så smörjer jag in facet änu en gång med Sothys lighthydrating cream. Även detta är en bröllopsgåva.


Mina små händer får nöja sig med Apotekets Oliva by CCS i miniformat,
Passar perfekt i handväskan -  med tanke på att jag alltid tappar bort allt och alla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Godmorogn snäckan...Hoppas att allt är bra med dig...Hur var Norge resan? VAr det med jobbet eller? HA en skön onsdag.kramamr

2008-09-24 @ 09:08:56
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Tack för att du påminde mig om att jag verkligen måste köpa en handkräm :b Jag har gått och skjutit på det hela tiden.

2008-09-24 @ 15:34:39
URL: http://omniasolvunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin