Med papper & penna :)


Publicerat den: 2008-09-10 [20:45:52]


Kan man annat än älska denna sköna snubbe?


Ey, Yo! Jag heter faktist Eddie jag har skrivit detta själv med papper och penna, Hej! wilt?
Du vet att du vill känna mig så glatt du vet att det är så här som jag fått ettskvatt.
Kolla här nu när jag kommer här och rappar sitter hemma nu här kommer jag åh nappar.
Du vet! Att jag vet mycke i denna världen som inte jag som tycker det finns många våld hela tiden min farsa tog det allt för givet.
När han kommer hem till mig och säger sånt som jag inte varnar allt för sånt, du vet det bråkas mycke med mitt gäng nu du vet att det är så här kul svennenu.
Du vet att rappen är mitt liv! Jag har rappat sen jag var lit -Sen jag var liten flera tills jag var 7 år du vet de våste för jag fick inspiration av en källa av en gammal gubbe som var alkolist han var en riktig snubbe.
Du vet det är så här att jag inte vill hamna där med knark och droger åh hej vilketsvär
Jag vill rappa som en glad liten grabb som jag har fått inspiration av Ken Ring Du vet det är så här jag fick mitt namn i13 är här nu så rappar jag med detta inträdesprov du vet det är det rätta jag kännde derätta för det här jag har vart med B O U KM det var bra jag svär.
Du vet jag fattar mycke kolla nu här, kolla nu här när jag rappar och nu ja svär för man får inspiration av det som jag rappar för jag rappar om livet provning och sånt.är Det är sånt som jag har bra med koll.
Du vet jag kollar på alla uteliggare på alla bänkar -fan vilka tiggare du vet det är så här jag tycker det är synd om dom jag skänker dom en slant. När jag kommer på gatan. Du vet att det är så här jag rappar inspirationskälla kan jag få nappa.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv: Förlorade du någon i tsunamin?



Jo, träningen är härligt! Men som elitidrottare ligger jag uppe på 13 pass i veckan... det är ett liv det med!

2008-09-10 @ 20:47:06
URL: http://elitcyklist.blogg.se/
Postat av: Matilda

Sv: Sorg är aldrig fint... kommer aldrig vara. Man får hjälpa och ta hjälp av människor som varit i samma situtation <3



Hur jag orkar? Drömmen till OS 2012 är enormt stor! Där är svaret!

2008-09-10 @ 21:04:55
URL: http://elitcyklist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin