Minnen av en försvunnen tid...


Publicerat den: 2008-09-07 [00:39:49]




Var inne på min gamla sidan på lunarstorm och hittade så många många inlägg sedan "förr" i tiden. Tiden före mig och min make och tiden då allt var ett stort kaos. Tiden - efter olyckan. När jag läser kommer känslorna av död åter tillbaka. Jag var så ensam då. Det var så kallt och mörkt. På den tiden skrev jag mycket också. Jag älskar att skriva.

Den här hittade jag inne på sidan:


" som ett jättelikt svart hål som man
trillat i utan att kunna ta sig upp
eller bottna i grunden
Inget ork att ta tag i livet eller
människorna runt omkring.
Det är som en klocka utan visor
som talar om när det tar slut.
Ja när bottnar man?
För det vore lättare -då skulle
man veta när man borde ta
sig upp igen eller inte upp...
- någonsin
"

"Teddy-2005.01.19"

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad sorligt det låter gumman. Vad var det för olycka? Eller ja det behöver du inte berätta om du inte vill.



Kram på dig!

2008-09-07 @ 01:22:21
URL: http://rent.blogg.se/
Postat av: anna

Visst kan skrivandet vara en riktig räddning! Skönt att du mår bättre idag.. ensamhet måste vara en av de värsta känslorna som finns.



Kramar

2008-09-07 @ 01:53:25
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin