Tackkorten- sakta med säkret.


Publicerat den: 2008-09-22 [22:48:40]


Denna bilden är mig varmt om hjärtat.

Nu så har jag skickat iväg en hel order med bröllopskort som ska framkallas dessa dagar. Tänkte ge bort lite till våra föräldrar och så far-mor och faster som befinner sig i Norge. Håll till goda där uppe, jag är bara lite långsam för tillfället. Även fotografiet som vi valde till tackkorten är även den under uppbyggnad :) Nu åter står det bara att jag ska köpa mallen till självaste kortet också.

Vilken färg ska jag köpa i då?

♥Vit
♥Silver
♥Ljusblått
♥Beige
♥Guld...näää

Jag tycker antingen i ljusblått eftersom det var ett marint tema, då med ljusblå kuvert. 
Eller så kör vi på silver, då med vita kuvert :) Det låter ju bra det också
Vi får se



Eller vad säger ni???

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ljusblått är fint, kör på det.

Kram

2008-09-23 @ 07:53:47
URL: http://aikmansgirl.webblogg.se/
Postat av: Linda

Jo, vi har ju bara haft honom i 1 ½ vecka, så kan ju inte begära att han ska vara rumsren än :)

Har du något tips på när dom biter i händerna? Bara säga nej varje gång? Hoppas du får en fin tisdag! :)

Kram!

2008-09-23 @ 11:54:51
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin