Arg!


Publicerat den: 2009-04-16 [09:41:30]

Det går tydligen inte att skriva till mig på bloggen och jag vet inte varför. Har skickat iväg ett mail till kundservice så vi får se vad de säger. Håll till godo.


Trevlig torsdag.




kl: 10:02
Nu så har jag fått hjälp med bloggen och jag tror nog att det ska å att skriva till mig igen :) Yes!
Så då lämnar jag er ett tag och försvinner till träningen. Idag blir det spinning och Core. Får se om min arma kropp klarar spinningen idag efter de tre spinningspassen jag körde igår...

Kommentarer
Postat av: Saannis - Ung Fästmö & Snart "Fru"

Härligt att du är hemkommen! Du har varit saknad vännen. Men oj så vackert ni har haft det på smekmånaden :) Ha en underbar torsdag!



Kramisar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin