Magister skiiiiiiiiiiiiiittttttttttttttt................


Publicerat den: 2009-12-09 [22:24:09]







Blä blä blääääääääääääää
... suttit och pillat sönder resultatet på arbetet idag eftersom våran fina lärare kom på att vårat arbete hade teman också och inte bara kategorier. Det är ju bra att höra att arbeten har denna potentional men det är liiiite sent att komma på det nu. För nu är det exakt 9 dagar kvar innan inlämning. Den 18 december kl: 12:00 prick ska denna magisterexamen in till handledaren. Och just nu känns det som att mycket av de ändringar som vi behöver göra i bakgrunden fram till resultatdiskussionen är små ändringar som faktiskt inte är relevanta just nu... Man blir liiiiiiiiiiiiiiiiiiite knäpp. Och knäpp är inte roligt att vara. Fast å andra sidan så är handledaren positiv och arbete ser ut att bli riktigt festligt. Så den 18 när det ska in så ska jag ändå iväg på afterwork på eftermiddagen. Vin kommer intas oavsett resultat.







Men jag VET att resultatet blir positivt!!!



Exakt kvar tills jag är Leg. Barnmorska: 1 månad och 6 dagar!!!!!!
Så fort jag får reda på att att uppsatsen är okey så ska jag visa lite bildbevis på ungdomens år och drömmen om barnmorska som alltid har funnits med mig. Och till alla som tvivlat. Till alla som sagt något annat - säger jag bara: Buhu you. Jag har ju sagt att jag SKA lyckas!!!












Dessa dagar får ni give us a chance...


Kommentarer
Postat av: Saannis Fru & Blivande Mamma

Roligt att du är så nära ditt slutmål nu :) Ge inte upp nu för magisterexamen utan kämpa på lika mycket som innan så ska du se att du får bra resultat :) Håller alla tummarna för dig gumman! Kramar

2009-12-10 @ 08:31:21
URL: http://metrobloggen.se/saanniscarlos3
Postat av: Alexandra

Härlig inställning du har, du fixar detta. Inte långt kvar tills du är i mål! :-)

Kramar

2009-12-10 @ 08:37:40
URL: http://alexeys.blogg.se/
Postat av: Malin

sv: tack, hoppas du sov gott :-) ja, jag kände att jag inte hade någon lust att ställa mig och baka klockan tio igår kväll. så det får bli idag eller imorgon :-)

2009-12-10 @ 09:40:01
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/
Postat av: mina

Godmorgon gumman..Lovar att skicka ett sms till dig när han har anlänt till oss..längtar jätte mycket..Ska bli så skoj..I bland känns det som han kommer tidigare & sen känns det som man kommer gå över ja det visar sig. Håller tummarna för dig att det kommer gå bra för dig med studiorna.Ha en skön torsdag.kram kram

2009-12-10 @ 09:49:33
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, rosa är ju min favoritfärg. :)

Jag kan tänka mig det. Ibland är det svårt att hitta kärl ändå tydligen hihi. Dagen innan op kom en sköterska från IVA (som brukar vara riktigt duktiga ju) och fick sticka mig 3 ggr trots att jag har riktigt tydliga kärl. Efteråt såg man att prickarna efter nålen satt en hel halvcentimeter fel. Så det var ju inte så konstigt att det inte funkade hur mkt hon än försökte gräva runt med nålen därborta.. Sedan tog hon prover på mig som inte skulle tas, och satte pojkens namn brevid mig på mina blodprover. Han hade bukhinneinflammation. Lite klantigt det också. Hahah!



Stort lycka till med sista arbetet! Kraam

2009-12-10 @ 16:08:46
URL: http://emmawelin.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Heja på!! Jag tror på dig! kram

2009-12-10 @ 18:08:27
URL: http://lifeofkilen.blogg.se/
Postat av: maja

Jag tror på dig sötis! och vet att du klarar det för du är bäst :)



Massa kärlek från maja

2009-12-10 @ 18:31:26
URL: http://majalovell.blogg.se/
Postat av: mina

God eftermiddag söta'...

Hihih..ja skulle det var fult så är det bra att man har magen så man kan sätta sakerna där,

Allt bra med dig denna fredag eftermiddag?

Här är det bara bra..små känningar..Hoppas att det blir starkare så han snart är hos oss..Ha en trevlig helg.kram

2009-12-11 @ 14:25:30
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har själv alltid velat bli barnmorska men har tvekat. Många har sagt till mig att "det är ju så stort ansvar" osv.



Men nu när jag läste det du skrivit blev jag motiverad! Livet är nog för kort för att man ska låta andra bestämma vad man ska göra och inte göra!

2009-12-16 @ 01:04:02
Postat av: Anonym

Jag har själv alltid velat bli barnmorska men har tvekat. Många har sagt till mig att "det är ju så stort ansvar" osv.



Men nu när jag läste det du skrivit blev jag motiverad! Livet är nog för kort för att man ska låta andra bestämma vad man ska göra och inte göra!

2009-12-16 @ 01:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin