Rull i sängen & morgonsol.


Publicerat den: 2009-02-27 [10:05:27]








Godmorgon fredag.
Solen skiner idag och våren känns verkligen nära nu :)
Vaknade av att lille mannen som vanligt låg på min huvudkudde och pussade mig på håret. Våra morgonrutiner är att rulla runt under täcket och pussas. Så eftersom det är en ledig dag idag blev det en koppelfri promenad runt fotbollsplanen. Nu laddar jag med den kopp kaffe och ska snart dra iväg för att ..... ja - träna. SATS kör Steppower kl: 12:00 och det vore dumt att missa. Från och med 1 mars är det nya steg på många klasser :) Efteråt väntar ett intressant besök med en gullig bloggvän och hennes lilla dotter.

På återseende.

Kommentarer
Postat av: Boktokig

Låter som du har haft en bra start på morgonen!!!

2009-02-27 @ 10:16:03
URL: http://boktokig.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Hej tjejen! Ska upp till gbg nästa söndag men bara i ett par timmar tyvärr. Ska träffa min andra brudtärna och hitta tyg till deras klänningar förhoppningsvis. Sen är det snabbt hem och påmed partystassen ;) haha

Ha en fin dag i solen (?)

Kramar!

2009-02-27 @ 10:43:49
URL: http://sandrainthecity.blogg.se/
Postat av: annie

Hej sötnos!



Jaa, ost är verkligen livet! Gillar du all slags ost? Jag gillar det mesta utom grönmögelost.. :)



Du är så duktig som tränar hela tiden! Önskar att jag kunde vara lika duktig! :p



Ha en fortsatt bra dag! Kramar

2009-02-27 @ 14:38:37
URL: http://lillaannie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin