På NÄL once again...


Publicerat den: 2009-01-09 [17:54:07]




Nu så är jag på NÄL och gör mitt kvällspass och jag ska även knega inatt och imorgon natt.
Har krävt ett bättre boende än förra gången då jag fick byta buss två gånger om och rummet var frysande kallt med temp på 14 grader. Ville som sagt inte sova iförd i mössa denna gången och kommer därmed få ett fint boende inne i stan. Då får jag även tillfälle att vandra omkring inne i Trollhättan och fika på något mysigt kaffé under lördagen.
Hoppas verkligen att det blir en bra natt och att det snart är söndag morgon då älsklingen kommer för att hämta upp mig:)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, det är ju problemet, att det är 1.5 liter, vi som knappt dricker men man får spara den och öppna vid något extra speciellt tillfälle =)Tyvärr kan vi inte ta med den på bröllopet, för man måste beställa "deras" alkohol, om jag inte smugglar in den haha.. !

Hoppas du får en bra helg, trots jobb !!

Kramar

2009-01-09 @ 18:05:02
URL: http://aikmansgirl.webblogg.se/
Postat av: Maja



Det är det som är meningen hjärtevännen min, att du ska bli glad för glädje mår vi bra av :) hihi..och speciellt extra mkt behövs när man inte är på topp..Så du är det viktigt att skämma bort sig själv med allt som får en att vilja må lite bättre som att få lov att tillåta sitt alterego att vara liten o skör som vi faktist måste fimellan åt för att våga,orka &vilja vara en vuxen filur!! HIhi..



Trollhättan låter mysigt hoppas du får en härlig fika! Nu ska jag inta min morotssoppa med chilli =)



P&Kramkalas i massor!

2009-01-09 @ 19:35:11
URL: http://majalovell.blogg.se/
Postat av: Mindy

God kävll sötis.Kul att du gillade mina bilder.HA en skön kväll med din kära.kram kram

2009-01-09 @ 19:43:06
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Linda

Du är verkligen duktig som står i o jobbar såå ofta som du gör!!! :) Jag ser upp till dig!

Sover du borta hela helgen då?

Kramis

2009-01-09 @ 22:49:28
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin