Tack, tack, tack...


Publicerat den: 2009-01-25 [13:59:31]

Ohhh Herre Gud vilken kväll det blev igår :) Jag själv lyckades faktiskt somna av och har precis stigit upp.
Kvällen igår innehöll iaf. god mat, gott vin och en massa planer. Jag är så glad över att våra vägar kom att korsas och att vi har tid för att träffas fastän alla är upptagna med sina liv.
Tack ni underbara för all positiv energi och att ni alltid lyckas få mig på så bra humör.
Nu ska vi ut i solen för att få lille mannen att promenera lite längre. Han är nämligen tjock :(

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, det gäller att passa på när solen väl visar sig, här är det grått..som vanligt :S



Låter som att ni hade en trevlig kväll!!

2009-01-25 @ 14:19:50
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: johanna

hej baby. hoppas du kom hem ordentligt igår för du varriktigt full när jag träffade dig! puss o kramiss johanna

2009-01-25 @ 18:01:36
Postat av: teddy

Johanna: Men herre gud- jag minns inte ens att vi har träffats :( Faaaaan vad pinsamt :) hahaha. Vad gjorde du i stan då?

kramis o puss

2009-01-25 @ 19:07:11
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin