Till AA.


Publicerat den: 2009-01-10 [22:48:31]

Till aa.
Lite svårt att svara dig eftersom jag måste gå tillbaka till inlägget för att svara.
Svarar där med här inne.
Jag tränar en 5 gånger i veckan. Trivs kanon med det och försöker bygga muskler eftersom mina armar är klena som stickor. Och som blivande barnmorska så ska man ju helst ha två par starka armar att klämma och hålla i. Och så klarar jag av att äta i princip allt nu och trivs kanon med detta. Jag är nöjd och jag vet att det går bara man VÅGAR!
Har du ingen blogg så att jag kan svara dig eller kanske vill du vara anonym?
Jag förstå av dina kommentarer att du måste vara en av mina gammla patienter.
Jag kan inte uttala mig om er personligen - så avd 336 förblir utan kommentarer.
Men jag måste säga att det är skrämande att så många har hittat hit.... :(  Men har man en öppen blogg så blir det ju så.
Hoppas allt är väl med dig.

mvh/Teddy

Kommentarer
Postat av: sandra

Ledsen. Trött. Ont i fötterna. Vill hem och bara försvinna.....



Stackare. Trivs du inte på jobbet? Hoppas det ordnar sig!

Vet du vad ingångslönen för bm är inom SU nu? Anders hade pratat med en kund som var ssk. Hon kände ett par bm som hade 32 000. Kan det stämma?



På tal om hus...Ja det är sjukt dyrt om man ska bo i gbg. Vi vill gärna bo i eller runt Lindome alternativt mellan kungsbacka och varberg. Varberg är ju så himla fint och verkar bra att bo där. Varbergs sjukhus ska ju också vara toppen att jobba så, så vi får se. Varberg känns dock ett snäpp långt bort från föräldrar och vänner...menmen



Hoppas du har haft en bra kväll. Vi sitter och spelar supernintendo hah . askulm men man får gråa hår!



Kraaaam

2009-01-10 @ 23:19:07
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/
Postat av: aa

ok...Jag hoppas att de känns bra för dig och och att de e DU som tycker de är bra med träningen! HEMSKA JÄVLA IDIOT SJUKDOM!Skönt att höra att de e bättre för dig! Men som sagt de går bara man vågar och år 2009 året då jag ska våga fullt ut!

De e super med mig!!! men ska som sagt bara kämpa med att våga fullt ut med..aa du vet vad! Annars e de super! Jag har en blogg ja, jag kanske skriver den nån dag :)



Förlåt för att jag snokar...



Kram!

2009-01-11 @ 00:05:10
Postat av: teddy

AA: Ja sjukdomen i sig är inte att leka med. Jag har så mycket bakom som gjort att det blev så konstigt med maten till slut. Jag lät det gå ut över det eftersom det var lättare så helt enkelt. Men nu är allt okey- man knallar och tar en dag i taget.

VÅGA är nr ett som du säger. Det är läskigt men ingenting händer.... eller jo: Man mår bättre. Jag lovar!!!!!! Hedersord.

Det klarnar upp. Dimman försvinner och tankarna blir mer och mer vaga. Till slut vill man inget annat än att leva.

Hoppas du vill skriva ner din blogg också :)

Lite svårt att veta vem man skriver till annars...

kram

2009-01-11 @ 01:54:48
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: AA/Flisan

Jag att de e sant! Jag hat testat och testar :P.



Jag tror du blir förvånad över vem jag e...:S Jag läste precis igenmom lite i min blogg, och jsg måste säga att jag skämns, jag vet att ni trodde på mig och ni trodde säkert att jag skulle vara helt frisk vid de här laget, men läser man de senaste inläggen så tror man inte de...Men har bara haft en liten svacka pga en operation som har gjort mig liggandes i typ två månader... Användarnamn o lösen till min blogg är: Flisan



2009-01-11 @ 17:28:27
URL: http://hakunamatata89.blogg.se/
Postat av: teddy [stolt blivande barnmorska]

Ohhhhhhh hej hej tjejen då vet jag vem du är men jag kommer inte in på din blogg.... :( Visst var jag din ansvariga ssk? Så var det va?

Börjar ditt namn på Fe....?????

Hur som så blir jag absolut INTE besviken över dig på något sätt. Det tar tid att lära sig något och du lär dig leva på nytt. Då är det inte konstigt att du känner som du gör. Men skjut inte upp det något mer - det tjänar inget till.

Åren går och man blir äldre.

Varför inte ta vara på allt här och nu.

Här och idag.

Du kommer att vara så besviken på dig själv om du inte vågar detta nu tjejen.

Livet är bra tufft.

Man lär sig bli sviken av människor i tid och otid.

Det är dyrt att leva och betala räkningar och det gör så ont att leva ibland. Men LIVET i sig ÄR faktiskt så här. Det ser ut så för alla.

Man blir starkare av allt som sker och ibland åste det bli tufft för att man själv ska tuffa till sig.

Till slut lär man sig uppskatta varje dag och varje tillfälle som man bara mår så JÄKLA bra.

Och vet du???? JAG LOVAR ATT DET GÅR!!!!!!!!!!!!!!

Du ska bara våga vara där.

DÄR det gör så JÄVLA ont för att kunna känna mindra smärta - nästa gång du känner så igen.

Livet min vän är inte lätt - men man blir starkare av det.



kram kram



2009-01-11 @ 18:50:11
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: F

jupp å slutar licia...:P Så sant så!



du e klok du! :)



Du borde komma in på bloggen, jag provade på den länkade adressen å de funkade, men jag skrev flisan både på användarnamnet som lösen med litet "f".

jag tror inte att de va du som var ansvarig ssk för mig utan J.... (vet inte om jag får skriva namnet)

2009-01-11 @ 21:59:37
URL: http://hakunamatata89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin