I don´t wanna work today...lalalalala...


Publicerat den: 2009-06-15 [10:53:19]

At work. Slutar 16:00 och därefter blir det spinning för hela slanten. Har ledigt på tisdag och onsdag och därefter hela fredagen, lördagen och söndagen. Och då blir det Skåne och Pauls sommarstuga. Fredagen ska det ätas middag och festas med sötaste familjen och på lördagen är vi ensamma där . Hoppas vädret blir bra så att lilla Nemo kan få springa fritt där ute. Underbar vecka det här ju :) Mera sådant tack!!!



see you later.

Kommentarer
Postat av: fine

nämen! Skåne? Vart då? Nu blir jag hemsjuk! :) Det är jättefint väder hemma så det ska nog hålla i sig! hoppas hoppas



Åh, 10 år är väl ganska mycket för en liten ras? Vår lille dvärgpudel blev nog 12 tror jag.



Idag ska jag och Tobias hämta våra nummerlappar till Parloppet som vi skall springa imorrn, och ikväll ska vi på en vising av en lägenhet som vi även besökte igår. Jag är så såld! :D

2009-06-15 @ 11:24:42
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Numera Fru Saannis med bebis i magen <3

Vart i skåne ska ni åka till? Speciella planer på midsommar? Vet du hur lång tid det tar innan skatteverket registrerar efternamnbyte? Kramisar

2009-06-15 @ 11:31:54
URL: http://www.metrobloggen.se/saanniscarlos3
Postat av: Sofia - 18årig blivande brud!

tack för att du svarade! =) Ja det gör vi. =)



Men hur länge ska jag vänta på att den inte kommer innan jag tar kontakt med någon, är det en barnmorska isåfall? kram

2009-06-15 @ 11:49:03
URL: http://ungblivandebrud.blogg.se/
Postat av: Sophie

Hej Raring!<3



Nej, Kevin är inte heller kastrerad därav

alla problem med aggressioner och tiktokig

kanske.. Åhh.. jag hade oxå velat ha valpar efter

min hund..



Hade du kul i lördags med vinet? var det rosé på bilden? I love it! Nu har du slutat jobbet va? Ha en trevlig kväll!

2009-06-15 @ 16:01:39
URL: http://liveharddieyoung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin