Fy fan för BB praktiken :(


Publicerat den: 2009-03-10 [13:31:31]

Det är sååååååååååååååååååå tråkigt på denna BB att jag inte vet vart jag ska ta mig till. Klockan kryper fram och jag har idag delat exakt två Panodil och stuckit en mamma för p-glucos. Ingenting mer. Jag förstår att personalen får att göra men jag gör absolut ingenting vettigt här. Tiden bara tickar på och ångesten smyger sig på mig. Nu har vi såååååååååå mycket att göra i skolan och resan hit är inte att leka med heller. Fy fan. Dessa två veckor kan inte gå mer segt :( En sak är säker iaf. Jag kommer aldrig att jobba på BB.


usha mig.

Kommentarer
Postat av: Linda

Men va trist att du inte trivs. Är det, de att du får göra för lite? Isåfall kan du inte prata med din handledare? Eller finns där ingenting att göra?

Var gör du din praktik? långt hemifrån?

Trist när man inte trivs :S



Ikväll ska jag på bio, så det ser jag fram emot!!

2009-03-10 @ 15:26:28
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Saannis - Ung blivande brud

Usch det lät inte roligt. Men om man du ser på ett annat sätt så vet du åtminstone vad du vill jobba med eller inte. En kunskap nyttigare helt enkelt. Hur är det med dig annars? Kram

Postat av: Anonym

Hej hjärtat...Det låter inte skoj vad man läser vad du får vara med om..Hoppas att det kommer gå snabbare ju närmare du kommer helgen...

Förstår att tiden går söligt om det är tråkigt...

JA detta var inte att leka med denna omgång av min m vecka..allt har samlat sig & ska komma ut efter allt man har varit med om..Alla hormoner kan ta upp till 8 till 9 veckor o nu har det gått 10 veckor så allt har blivit normalt med min kropp nu..så de stöter ut allt som finns där inne..skulle det inte sluta i dagara så får jag bli undersökt igen av läkaren..men hon sa att allt är bra så då får man lita på henne..men om så får man ringa igen..

Har inte tid med detta nu vill jag bli gravid igen..:) Hoppas att du får en mysig kväll.kram kram

2009-03-10 @ 16:55:23
Postat av: Linda

tråkigt för dig, hoppas att det kommer kännas mer okej resten av veckan ialla fall.!

Är det så att du inte får göra så mycket, eller finns det inte så mycket att göra?

Ha det jätte bra vännen!

Många kramar

2009-03-10 @ 18:41:09
URL: http://lindalewander.blogg.se/
Postat av: sol

var vill du jobba sen mödrvård, ungdomsmottagning? eller förlossning i varberg/borås kanske. för i göteborg så varvar ju morskorna bb och förlossning...

2009-03-10 @ 18:53:48
URL: http://systersol.webblogg.se/
Postat av: Tinna

Nämen är det så drygt där...vad tråkigt.

Snart har halva denna veckan gått... snart över.

Kram kram

2009-03-10 @ 22:21:42
URL: http://tinnaochjulia.blogg.se/
Postat av: Kristina- Fru Inredning

Vad tråkigt att du inte trivs. Hoppas tiden går fort idag:)

Kram Kristina

2009-03-11 @ 08:57:57
URL: http://fruinredning.blogg.se/
Postat av: Martina

Godmorgon vännen!

Men urch att den va så tråkig. Man måste ju få göra nått annars går man ju under:/



Jopp jag hoppas att ajg en dag kan bli en riktigt bra fotograf ska faktsit börja ta fotokurser här sen kanse lägga ut nån annons eller nått i tidningen och skriva att ajg är öppen för att fotografera mot en viss peng eller nå.



Hoppas din dag idag blir lite bättre.

kram

2009-03-11 @ 09:52:59
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åhh vad trist att känna så :( Håller tummarna för att det är lite er fart på stället idag och att du får dela i alla fall tre panodil ;) Hur är det med dig annars förresten?

Kramar!

2009-03-11 @ 09:53:56
URL: http://sandrainthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin