Här lyser solen för fullt :)


Publicerat den: 2009-03-11 [13:15:48]

Hejsan hejsan.
Nu sitter jag på BB igen och det är lite bättre idag men fortfarande inte så bra som jag vill. Sitter med uppgiften som ska vara klar nästa fredag och kommer även börja med designen inför D- uppsatsen nu i dagarna. Skönt att inte behöva stressa upp mig inför uppdrag nu när jag jobbat järnet så pass mycket pararellt med praktiken.
Hur mår ni då? Vad händer nu mitt i veckan?
Jag ska lyfta skrot på SATS efter detta.
Ha en strålande onsdag.
Här skiner solen för fullt.
Kram





ps:
Om 2 veckor och 4 dagar åker vi på smekmånad.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Fin blogg! Hoppas du får en fortsatt trevlig dag. Kram

2009-03-11 @ 13:39:10
URL: http://missexclusive.blogg.se/
Postat av: Malin Lj

Ja, vi fick lyssna redan i vecka 17. Sen ska vi på nästa koll i vecka 21 (alltså efter 4 vekor) och så tror jag det fortsätter fram till vecka 32 eller nåt sånt. Men då har vi flyttat ner till Västerås så då får man se hur de gör där och hopppas man trivs även med nästa BM:)



Vad är det för skillnad på förlossningen och BB egentligen? Är BB det man ligger på några dagar efter förlossningen eller? För visst trivdes du på förlossningen? Synd att du inte får göra så mycket...

Kram

2009-03-11 @ 17:04:21
URL: http://malinlj.blogg.se/
Postat av: Linda

Tror den börjar gå på bio den 20e mars.

Aha okej, skönt att de blir bättre o bättre!!

2009-03-11 @ 17:48:21
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin