Min hund kan prata.


Publicerat den: 2009-03-20 [22:01:09]



Beverly Hills Chihuahua



Ville passa på och önska er en trevlig fredag mina vänner. Här hemma har vi sett på Chihuahuafilmen och lillskiten blev helt till sig av alla vovvisarna på tv´n. Han satt fastklistrad i soffan och stirrade på filmen. Då och då gav han ifrån sig varningsskall. Som om han och kollegorna bakom tvskärmen förde någon slags hundkonversation mellan varandra.
Därefter gick vi tre ut på promenad där han återigen träffade på fin fina Smilla ( korthårig chihuahua tik). Självklart skulle han sniffa henne i arslet. ( Ouppfostrade lilleskiten) Något som självaste Smilla inte uppskattade så värst mycket. ( undra varför). Jag skulle iaf inte vilja ha en sniffande näsa där bak.

Nu snart blir det sängdags eftersom maken ska upp och knega.
Jag ska ligga och dra mig i sängen innan det är dags för Core & Spinning på SATS.




nihty night

Kommentarer
Postat av: Linda

Så går vår gizmo me..

Låter som ni haft en mysig fredakvälL!

2009-03-20 @ 23:04:35
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Nathalia

var denna film bara gumman? Har velat se den..

2009-03-23 @ 18:34:32
URL: http://nathalias.blogg.se/joakimsstoltafru

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin