Brutna löften & nya möjligheter.


Publicerat den: 2009-05-05 [14:57:13]





Jahopp då har man gjort det Majsan gjorde igår. SKRIVIT OCH FÖRNYAT SITT CV!.
Jag fick ett ryk idag och började söka nya bemanningsföretag eftersom jag inte tycker att det som jag är anställd inom håller det de lovar. På deras hemsida står det klat och tydligt att man själv ska få bygga upp sitt schema och att de fixar resten. Hahaha sure baby. Inte nog med att jag själv får punga ut med pengar innan varje uppdrag ( tänk om man inte har pengar just då)  men så måste jag även ringa för bostadsnyckeln och därefter leta upp pesonen som har denna förbaskade nyckel också. Och jag måste säga att det inte alls är så jäka roligt att leta efter nyckeltjejen i ett nytt land när det är snöstorm ute :(
Detta är inte:
VI FIXAR ALLT  i mina öron iaf.
Sedan så har det endast funnits ETT arbetstillfälle i gbg och jag måste därför åka i tid och otid mellan olika sjukhus och olika städer. Förbindelserna är verkligen inte att leka med måste jag säga, speciellt inte under helgerna. Dåligt. Lite måtta får det vara banne mig. Så nu har jag sökt annat och vi håller tummarna för mig imorgon.
Ett bra och välformat CV är guldvärd i slutändan och HÄR kan ni få bra tips på hur ni själva kan utforma en.



Och nu mer än någonsin så längtar jag till examen.
Det är tufft nu men man vet ju vad man kämpar efter.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

En fin blogg du har besök gärna min



http://experienceno1.blogspot.com

2009-05-05 @ 16:03:15
URL: http://experienceno1.blogspot.com
Postat av: Linda

Du som är så duktig får säkert napp på ett annat ställe :)

2009-05-05 @ 16:55:00
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin