Godmorgon fredag :)


Publicerat den: 2009-05-22 [09:42:27]




Här var det verkligen ett regnigt Göteborg
att vakna upp till men vad gör det när man är ledig fram till juni :) Maken jobbar till två idag så vi får se vad vi pysslar med ikväll. Kanske en biofilm eller något mysigt framför tv:n. Hur som, när man har så pass mycket fritid som jag för tillfället har - vilket är UNDERBART -  så får man se till att jag göra lite vettiga saker också. På min lista har jag bla. att göra rent alla fönster, sortera bröllopsfoton och städa i alla skåp så att man hittar bättre.Tråkigt men vad ska man göra? Skåpen städar ju inte sig själva...


Dagen idag ska iaf bestå av:

Städa hemmet
= Gjort.
Power Step och styrka= Ska göra-
Dricka en massa kaffe= Håller på att tanka.




Så jag får önska er en trevlig fredag.
Ska ni hitta på något skoj idag då?

Kommentarer
Postat av: Sophie

Thank´s, och detsamma! Känns så BRA med en tidig start på dagen man hinner med så mkt mer då! Ja håll dig du till vattnet tills ikväll iaf. Ha en bra dag!

2009-05-22 @ 10:05:11
URL: http://liveharddieyoung.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hej!



Här har jag varit och shoppat fina kläder till mina flickor :-) Alltid lika roligt men ack så blä i plånboken..



Ha en bra helg//Jossan

2009-05-22 @ 18:15:55
URL: http://www.jozzan.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin