Ohhh my Bulgaria :)


Publicerat den: 2009-05-26 [22:41:56]


Nere hos far-mor och Vasko med mamma och pappa. Vi sitter och äter fisk och dricker rakia :) Skååål.


Nu är jag i Bulgarien - Varna :) och detta var överraskningen till mina föräldrar denna sommar. Pappa skulle som sagt åka ensam ner till mamma och släkt idag med jag joinade honom och visst blev nog alla överraskade. Pappa skrek högt när jag berättade och  mamma höll på att ramla i marken. Far-mor och Vasko började gråta av glädje. Jag har hunnit med att överraska min älskade Ivelina och Mitko också och de bor numera grannar med mig och maken här nere i Varna. Jag blir kvar under en vecka och har tänkt vara barn igen. Mysigt...


Nu är jag bara såååååååå trött så jag säger god natt Sverige och godnatt min älskade minifamilj som är kvar uppe i Sverige. Jag plingar er imorgon. Puss puss.

Kommentarer
Postat av: Saannis - Snart Fru & bloggdesignerska likaså!

JAG PLUSSADE IDAG :D Så lycklig..



Hur gick resan ner till Bulgarien? Det måste vara underbart där nere fastän jag aldrig varit där.. Hehe hur länge hade du/ni tänkt stanna?



Godnatt & Kram

Postat av: Sophie

Men gud vad KUL! Hoppas nu att du får det riktigt bra där nere! Och NJUUUUT ordentligt! Har oxå bara dykt upp nån gång i utlandet hos familj och vänner, det var jätteskoj ;)



Nä, man vill ju verkligen inte äta massa fett resten av livet.. blä för det! Jag tror mer på att äta rätt & lagom och träna och må bra och dricka lite vin då & då! haha...



Ha det bäst nu!

2009-05-26 @ 23:16:55
URL: http://liveharddieyoung.blogg.se/
Postat av: Linda

va härligt!!



Njut riktigt ordentligt :D

2009-05-26 @ 23:21:34
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: ävelicious

det gjorde den allt :)



hoppas du haft en bra dag sötnos :)

2009-05-27 @ 00:37:20
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: fine

åh va gullig du är tjejen som överraskar din släkt!! Hur varmt har ni det där nere?



Det där är min man ja.. en musiker med musik och instrument i blodet :)



Njut av värmen och visa en massa bilder sen! Ska ta och börja prenumerera på din blogg via bloglovin' nu, du får gärna göra detsamma =)

2009-05-27 @ 07:51:21
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Anonym





Åh vilken fantastisk söt liten familj du har hjärtat där nere, blir alldeles tårögd när jag ser dem :) Kan föreställa mig hur din härliga vecka där nere i ditt Varna kommer se ut ...Å du var barn så mkt du bara kan det är UNDERBART tro mig!



Va jätte mysigt att få ge dig en avskeds kram här hemma innan du stack! Vi ses snart igen o då ska jag va barnvakt åt lille Nemo gubben ska bli så kul :)



Njut njut njut o du bada o sola för mig med va?!!!



Love/ Majsan

2009-05-27 @ 09:58:16
Postat av: Älsklingen o Nemo

Å vad fina ni är på kortet, Vaska ser pigg ut och baba....som vanligt en rolig, pigg, underbar baba.

Vi längtar till er och både jag och Nemo efter att få höra...."kadesi"...o sedan få njuta av hennes mat.

Kramar till er alla från oss två som längtar!!!

Hoppas ni har det roligt i stan.

2009-05-27 @ 10:59:28
Postat av: teddy

Hej mina älskling och mina Nemo. Det är bara ni som fattas mig ju. Varför är ni inte här NUUUUUUUUUUUUU??? Saknar er sååååååååå.

Mysigt att se er i webcameran i morse.

love you soooo.

kyssar o pussar

2009-05-27 @ 15:05:31
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Sofie

Åh, så härligt! .. och en sån underbar överraskning för dina nära och kära där nere :)

2009-05-29 @ 23:06:05
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin