Backstreet Boys<3


Publicerat den: 2009-11-08 [13:52:50]





Har suttit dessa dagar och tänkt på ungdomen och hur skoj vi hade det varje sommar i Varna. När Backstreet Boys var på tapeten hade jag hela rummet fullt med hjärtan och dessa pojkar uppsatta. Kassetbandet gick på högvarv uppe i huset i Galata och kusinen min var liten och nyfiken. Hon stod ofta och bankade på dörren och dum som jag var så släppte jag oftast inte in henne. Småbarn kunde man ju inte ha när bästa vännen och jag satt och pratade killar och strul... Så igår när jag lagade maten gick favoritlåtarna varmt här hemma och jag längtade till Galata, Varna, älskade människor och ett liv utan bekymmer :)


Favitlåtarna är fortfarande:


♥ As long as you love me
♥Quit playing games with my heart
♥Anywhere for you
♥Hey Mr Dj
♥I want it it that way

 


Kommentarer
Postat av: Maja

Hey you sweetie!

Va härligt o får höra din röst oxå, o låter som ni hade er en riktigt mys-pys kväll igår :)

BSB,är grymma gillar dem än!!!



Btw..o appråpå boyband har hört att emd ska bli ev en kvartet o den nya bandmedlemmen ska bli Eddie från årets idol..haha...:)



Puss sötis o plugga på min stora starka bjööörn!



Love/majs

2009-11-08 @ 14:35:13
URL: http://majalovell.blogg.se/
Postat av: Mina

God kväll hjärtat.ja den tiden kommer man ihåg :) Hoppas att du har haft en skön helg som mig..Firat din pappa i dag eller? Firade min i går & det var jätte mysigt att träfa familjen.Ha en skön kväll.kram kram

2009-11-08 @ 16:45:13
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Linda - ndaiL

ja tyvärr finns det alltid sånna människor.



hoppas du får en trevlig söndagkväll!



själv blir det lite ensam mamma söker snart :)

2009-11-08 @ 19:29:14
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Antoaneta

Hahah, kako tova beshe kym 97 - 98 godina :D Backstreet Boys sa nai-velikite :D Iskam tova ljato da si doidete po rano i za poveche vreme za da se razbiem ot kef :D :D :D

2009-11-08 @ 20:06:33
Postat av: teddy

Tonic: Hahahah 98 rules :) Male che malki bjahme. Hahah napravo trjbva da se razbiem tova ljato no se nadjavam da ne mi izpivash birata... :)

2009-11-08 @ 22:20:10
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Antoaneta

Nikoga ne sym ti izpivala birata :D Pär e vinoven! :D Da 98 ti beshe na 15 i se misleshe za strashno goljama i velika a na men samo mi se karashe i ne iskashe da me vzimash nikade!! :D

2009-11-09 @ 11:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin