Godnatt måndag...


Publicerat den: 2009-10-19 [22:19:30]

Så skönt att måndagen är över och första dagen på andra praktikveckan. Just nu försöker jag banka in allt om gestagener och östrogener i mitt lilla huvud. Om hur olika preventivmedel fungerar och när man får och inte får lov att skriva ut vissa preparat. Om blodtryck, heriditet, sjukdomar, rökning och passande preventivmedel för yngre/äldre/ammande kvinnor. Handledaren verkar nöjd iaf eftersom hon släpper mig att jobba självständigt för det mesta. Hon kommer bara in när jag behöver skriva ut ett recept eller då jag behöver lite extra hjälp med något. Hur som haver. Sängen lockar. Ögonen slocknar. Godnatt måndag.

Kommentarer
Postat av: maja

Stolt över dig hjärtat du är värd GULD!



/puss majs

2009-10-20 @ 09:14:21
URL: http://majalovell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin