BB´s varma rum.


Publicerat den: 2009-09-26 [23:02:49]




Nu så är man på BB igen för att sóva här inatt. Eftersom jag ändå jobbar dag imorgon så är det ingen idé att åka hem för att sova några timmar. Härligt med ett varmt BB rum med båda dator och toalett och fin utsikt.
Ska nog ta och titta på lite webbtv innan det är dags att säga natti natti till alla där ute.
Idag blev det iaf 1 förlossning. En fin fin liten tös :)

Förlossningar gjorda: 40 st.
Förlossningar kvar att göra: 10 st.



kram på er och trevlig lördag


Kommentarer
Postat av: Elle

Eller hur? En riktigt stjärna =)

Ja det har vart gott att bara svulla godis hehe. Det blev I taket lyser stjärnorna. Riktig fjortisfilm, men den va bra.

Å du förlöser i natt också. Guud vad avis jag blir. Grymt spännande!! Blir långt pass då med både natt och sedan dagspass på det. Good luck! ;)

2009-09-27 @ 01:42:42
URL: http://ellec.blogg.se/
Postat av: Saannis Fru & Blivande Mamma

Hej! Jo det är riktigt roligt med renoveringen och att det ändå har både gått bra och snabbt hittills. Vi beräknar att kunna flytta in i mitten av november. För vi har bara lägenheten tills den 30november. Och visst hade det varit skönt med en flytt två veckor innan så man slipper stressa. I allafall när man är höggravid så hade det varit positivt även fast man inte direkt kan bära så är det ändå städning som skall göras. Kram

2009-09-27 @ 06:58:03
URL: http://metrobloggen.se/saanniscarlos3
Postat av: J o s e f i n e - mammatankar

Jaa det är ju det.. Nä ingen bbväska packad.. Ska man göra det redan?



Kram

Postat av: Frida LR

Men gumman! Har du bara 10 förlossningar kvar innan du får titeln barnmorska?! Gud vad häftigt att du är så nära målet. Måste börja läsa regelbundet här igen så jag inte missar sådana stora händelser. Kram från Frida och Siri

2009-09-27 @ 09:51:44
Postat av: Linda

Hoppas du hade en skön natt på BB:)

tänk att du bara har 10förlossningar kvar nu, eller jag vet ju inte om du har haft en förlossning till under dagen:P?!

Ha det bäst! Kramen

2009-09-27 @ 12:01:49
URL: http://lindalewander.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh vad spännande! Duktig du är!!

2009-09-27 @ 12:57:46
URL: http://seluna.blogg.se/
Postat av: Nathalia

Hejsan älskade vännen!

Hoppas du hade en skön natt på BB,trots att du fick sova utan din älskling.

tänk att du bara har 10förlossningar kvar nu så stolt över dig min goa vän ska du veta.

Å en liten ficka till fick du hjälpa till värden ler. ha det så bra nu gumman så hoppas jag vi hörs snart igen

Kram till dig från mig.

Ps ska bli underbar kul att läsa ditt mail sen.

2009-09-27 @ 14:30:35
URL: http://nathalias.blogg.se/joakimsstoltafru/
Postat av: Nathalia

Hejsan älskade vännen!

Hoppas du hade en skön natt på BB,trots att du fick sova utan din älskling.

tänk att du bara har 10förlossningar kvar nu så stolt över dig min goa vän ska du veta.

Å en liten ficka till fick du hjälpa till värden ler. ha det så bra nu gumman så hoppas jag vi hörs snart igen

Kram till dig från mig.

Ps ska bli underbar kul att läsa ditt mail sen.

2009-09-27 @ 14:30:51
URL: http://nathalias.blogg.se/joakimsstoltafru/
Postat av: maja

Hej min socker-söta syster!



Tack för sitt ljuvliga inlägg, som vanligt :)

Hoppas du hade en gra helg på jobbet, snart är du färdig barnmorska hjärtat!

- Wiiee!!!!



Hörs imon, älskar dig o finns här för dig med i alla väder o kläder det vet du!



Puss puss majs

2009-09-27 @ 18:18:02
URL: http://majalovell.blogg.se/
Postat av: J o s e f i n e - mammatankar

Nix blöder inte, har inte gjort det alls under graviditeten och om jag har sammandragningar vet jag inte? Inte vad jag har märkt.



Okej, då får vi börja tvätta upp kläder nu då :) Jag vet inte ens vad man ska packa.. hehe



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin