Nya Playa del sol!!!


Publicerat den: 2009-09-27 [21:18:52]




Idag var det start på nya Playa del sol och gissa vem som satt bänkad framför tvn... Underbar serie som trots nya skådespelare är helt fantastisk. Mikael Tornving och Henrik Hjelt men även Richard Ulfsätter som spelar kåta och sexgalna Steffen är helt fantastiska att sätta ögonen i. Varje söndag kl: 20:00 på SVT 1 går det bra att följa serien. Jag vet med all säkerhet att även denna boxen kommer att bli våran så snart den släpps :)




ps...


Nu har jag 41 st föslossningar vilket betyder att det nu är 1 siffra istället för 2. Nio bäbbar kvar till målet!!!


Kommentarer
Postat av: maja



Å visst såg jag premiären av Playa del Sol jag oxå!!! Går ju ett att missa, du fick mig att få upp ögonen för denna serien hjärtat o nu kan jag knappt bärga mig till nästa avsnitt :) hihi...



Love them!!!



Nu är du nära,nära ditt mål sötaste Theodora, du är en hjälte där på BB och min IDOL ;)



Puss love,majs

2009-09-28 @ 08:27:56
URL: http://majalovell.blogg.se/
Postat av: Lucia

den är rolig :D

2009-09-28 @ 21:37:37
URL: http://justoneday.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin