Nyförlovad!!!


Publicerat den: 2010-04-01 [21:16:39]

För 4 år sedan i Halmstad - Per Gessles hotell så tog Han upp två vackra ringar i vitt guld och bad mig bli Hans.
Hans med stort H. Pär har alltid talat om för mig att han visste att jag skulle bli hans.
När vi precis hade börjat träffas hade killen precis flyttat hem till Sverige efter 8 år i London och fått jobb på MIN Ica. Vi pratade inte alls med varandra de första månaderna...
Jag tyckte att han hade näsan i vädret och han tyckte väl att jag var väldigt snygg :) hahaha.
Därmed blev det en massa tysthet mellan oss i säg si så där ett halv år.
När vi väl började dejta - den 31 maj 2005 ( sista rökfria dagen på krogen ) - kunde vi inte slita oss från varandra. Och därför blev de vackra ringarna inhandlade året därpå.

Idag är vi gifta.

Här hemma är vi långlediga.
Vi har varit och käkat på stan och ska nu mysa ner oss någonstans.
Jag vill önska er alla där ute en fin fin start på helgen.
För det ska jag verkligen ha.


puss puss puss


mitt och Nemos påskägg. Mitt favvogodis är Kinder ägg. Min pappa var nämligen en gång i tiden sjöman. Bulgarien var under K. välde och det fanns inte mycket sådant hemma i Bulgarien. Pappa brukade dock aldrig spara på sina slantar och kom alltid hem med vackra ting till sin dotter. Bla - en massa Kinder ägg. Kinder ägg och vackra klänningar.


min goooooda middag idag. Sallad och gott vitt vin.


en nybadad son efter dagens sista promenad.




Kommentarer
Postat av: maja

Detta är helt UNDERBART. Ryser när jag läser om eran kärleksresa :)



Puss puss m

2010-04-02 @ 14:23:22
URL: http://majalovell.blogg.se/
Postat av: Angel

Mysigt,gumman kolla din mail för du skickar ut massa konstigam ejl som jag tror kan va virus.

2010-04-02 @ 22:09:41
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Cissi

Grattis till er :)

Ser ut som du har haft en mysig påsk!

Kram

2010-04-07 @ 11:25:36
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin