Sista dagen på Droppen och mysig weekend<3


Publicerat den: 2010-04-17 [07:59:04]

Godmorgon mina vänner. Här var man verkligen uppe med tuppen på en lördag. Vi befinner oss iaf på Scandic i festarstaden Trollhättan. Hotellet har en fantastisk utsikt över vattenet och vackra hus och kvällen igår avslutades med en god middag på Butlers och två bra filmer på rummet. Gårdagen var en aning sorglig för mig eftersom det blev min sista dag på Droppen för den här gången men jag ser verkligen fram emot alla nya små liv som jag kommer att få förlösa nästa vecka.


Hoppas ni alla får en fin fin lördag.


Puss puss



Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

vad ska ni göra i trolhättan då? :)

2010-04-17 @ 11:15:09
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Maja

Åh era gottegrisar :) va härligt för ett komma bort från stan lite!

Och tänk att du ska börja på bb på måndag, är verkligen jätte glad för din skull darling!

Jag vet ju hur mycket du älskar detta jobbet <3



Puss

2010-04-17 @ 16:10:27
URL: http://majalovell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin