...bring me to life...


Publicerat den: 2010-02-10 [22:54:38]

   frozen inside without your touch without your love darling only you are the life among the dead  -










Ingenting som kan vara tryggare än fina ord.
Ingenting som kan vara varmare än en trygg och stark famn.
Ingenting som kan vara tryggare än rätt sagda ord vid rätt tillfälle.
.
.
.
Ingenting kan göra det-före-detta i ordning.
Men ingenting kan göra så att det inte upprepas.
Ett ingenting är som en läxa.



En läxa som i skolan.
Alla får vi läxor.


Idag mina vänner har vi lärt oss denna läxa:


♥ Ta konsekvenser oavsett om de gör ont i er själv eller inte. Förmodligen gör de mer ont i någon annans själ- än eran egen.

♥ Gör upp med erat " förgångna". Det brukar göra susen efter ett par år. Man ska förlåta om det går.

♥Alla idioter som passerat under livslängden är en erfarenhet. Så är det bara.
Idioter är idioter. Vad ska man göra...




:)


& medans du äter din fluffiga kemikaliska goda bulle med flingor på...



så ska du veta
att av alla
färger
& alla
nianser
så finns inga
som kan tolka
eller beskriva





...att...












all vägar bär mig till dig.


Your are always on my mind


Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

du är så otroligt klok!

2010-02-11 @ 00:31:22
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Mamma mina

Godmorgon gumman..Du skriver alltid så fint :) Hoppas att solen är framme hos dig med denna dag..Allt är bra med min prins i dag men jag har små ont i magen så man får hoppas att det blir bättre under dagen..vill gärna komma ut i solen..men det återstår att se.Ha en bra dag,kram kram

2010-02-11 @ 09:29:56
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Fine

du skriver alltd med en underliggande twist, lite mystiskt sådär, jag gillar det.



Tack för krya på dig hälsningen, I need the love! :)

2010-02-11 @ 11:37:44
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: maja

Du är min sötnos!



Puss o kram Maja

2010-02-11 @ 12:38:10
URL: http://majalovell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin