Konsten att kunna få vara barn igen.


Publicerat den: 2010-02-07 [20:08:28]






Imorgon börjar en ny vecka för oss alla. Jag börjar den med ett pass på Sahlgrenska mellan 10:15-19:30. På onsdag ska ett gäng till Chalmers med snyggaste bussen i stan och göra reklam om hur viktigt det är med blodgivning. Jag själv hade önskat att få bli blodgivare ( fastän sprutskräcken är enorm ) men våran läkare vill ha ett andra utlåtande om min hjärntumör och därför får jag avvakta lite till.



Hur som.
I veckan är jag barn igen.
Jag ska sova hemma hos mammi och pappi.
I mitt flickrum.
De ska få laga mat åt mig och stoppa om mig och pussa mig godnatt.
Helgen som kommer är inte att se fram emot.
På lördag är det 6 år sedan olyckan med båten Hera och 6 år sedan Filko gick vidare.
Men livet fortsätter.
Vi får göra helgen så bra som det bara går.


Kram från mig

Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

Alltså, du missuppfattade nog, eller så förklarade jag dåligt :)



Jag menade att nu när vi är nere i skåne o hälsar på så blir GIzmo passad utav sambons mamma och han bor där.



Men när vi bara är o jobbar eller så så är Gizmo så klart hemma själv, tycker att hundar ska klara av att vara själv hemma :)

FÖr det mesta så bryr han inte sig när han blir lämnad men ibland så skäller han lite. Men vi har ju vant honom vid att vara själv enda sen vi fick han :)

2010-02-07 @ 21:59:38
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Älsklingen

Jag längtar hem, hem till min fru...min älskling!!!

Hoppas du längtar efter mig också, jag är hemma snart igen.

Snart möts våra kroppar igen....haha.

Love You!!!!

2010-02-08 @ 08:24:24
Postat av: Mamma mina

Godmorgon hjärtat..Så mysigt att vara hemma hos mamma och pappa..Hoppas att det blir en bra dagar med dina föräldrar..Så fin bild på din familj..:)

Hoppas att du får en skön måndag.kramkram

2010-02-08 @ 08:47:53
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: maja

Va mysig att sova över hos mamma o pappa gumman,. då får du kika över på en kopp kaffe :)



6 år är ingenting är sannslöst va tiden går, tänker på dig extra mycket denna vecka!

Vilket jag vet att Filkon också gör :) Han är alltid med dig <3



Puss love,majsan

2010-02-08 @ 10:54:53
URL: http://majalovell.blogg.se/
Postat av: Anonym

ps. Under bild på dig o familjen du är bara så söt att man vill äta upp dig!!!! ds..

2010-02-08 @ 10:55:26
Postat av: sarah

usch vadå hjärntumör? hoppas allting är ok med dig :)

2010-02-08 @ 18:58:36
Postat av: Cissi

Finner inga ord (igen) men jag beklagar verkligen och hoppas du blir väl omhändertagen av mamma&pappa...

Kram Cissi

2010-02-09 @ 08:13:00
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: fine

åh. jag hoppas att du kunde slappna av hemma hos mammsen och pappsen.

Stor kram!

2010-02-09 @ 12:38:38
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Jennifer

Sänder en tanke till dig, har läst din blogg sen länge tillbaka, vi hade även kontakt på lunar ett tag i samband med olyckan. Sköt om dig!



/Jennifer

2010-02-10 @ 09:25:50
URL: http://jultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin