Ny månad. Nya tag.


Publicerat den: 2010-02-01 [18:03:44]



Efter några dagar av snorande och nysande känner jag mig pigg att återvända till finaste på blodcentralen. Imorgon är det bussen som gäller med ett härligt gäng och det var bokstavligen år och dar sedan jag stod och tappade blod på bussen. Spännande.


Helgen då?
Mysig!
Lite seg med förkylning.
Äckligt illamående:(
Men annars helt OK.



Idag är det första februari och en ny månad har börjat. Herre Gud så underbart. Hoppas verkligen att denna blir tusen gånger bättre än månaden som precis tog slut. Förutom examen har den varit skit rent ut sagt.



Ps: Vet någon hur man skapar nya kategorier på bloggen? Det går ju inte :(


Kommentarer
Postat av: Becka

Åh tack! Ja, kärleken är väldigt underbar! :)



Vi väntar till nästa sommar, men de måste ju snart börja planeras. Vi har ett "arbetsdatum" sen får vi se vad det blir i slutändan.



Btw - vi har likadana teburkar. Jag gillar dom, har fyra stycken likadan! :p

2010-02-01 @ 21:06:50
URL: http://beckasinnet.blogg.se/
Postat av: Nathalia

Kram till dig gumman.

Du har mail från mig..

2010-02-01 @ 21:23:22
URL: http://nathalias.blogg.se/joakimsstoltafru/
Postat av: Cissi

Vilken fin ljuslykta!!! :)



"Göran-filmen" är lätt och rolig, var andra gången jag såg den hihi

Man får sig några skratt ;)

Jag går personligen inte ut på isen/sjön haha

Fegis är vad jag är...



Kram Cissi

2010-02-02 @ 11:32:00
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Mamma mina

God kväll pinglan..Allt bra med dig denna tisdag kväll? Här är allt bra..Min prins är lita förkyld och jag börja känna av det med..inget skoj..är så trött på snön nu..Hoppas att det försvinner snart..vill ha värme..Hoppas att du har haft en skön dag och får en mysig kväll med manen din.I helgen är det bröllops mässa..ska bli så skoj att gå på :) kram kram

2010-02-02 @ 17:09:12
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin