Tack tack tack.


Publicerat den: 2010-02-10 [21:49:03]


Idag stod våran snygga, fina, underbara och alldeles... alldeles... alldeles underbart röda buss vid Chalmers, då chalmeristerna ( som btw är väääääääääääldigt fina) hade sina Charm dagar.
Vi fick en hel del nya blodgivare och en del blodgivare också.
Sååååå trevligt och nice att få prata av sig och glömma allt annat som tynger.
Jag säger det igen och jag säger det aldrig för mycket...
Men de på Droppen får mig att leva igen.
Ni blåste liv i mina lungor & fick mig att skratta igen.
( Inga piller och inget vin kan göra det.
Inget.
)



ps: jag äter pestos.


endast pestos
& imorgon ska vi till Öckerö. Med den röda bussen så klart.
vad annars



Och bara för att vara glad så visar jag upp min fina A. kort som jag fick på posten här om dagen. Hon var min sista handledare på förlossningen, och en av de finaste. Eller rättare sagt - så var de alla bra men jag önskar mig - A´s . tålamod och underbara leénde.



Kommentarer
Postat av: maja

Du kommer med få en alldels underbar mage en dag det är jag så säker på hjärtat mitt!



Va härligt o prata med dig innan, du anar inte hur mkt majsis saknar sin teddy <3

Vilket fint vykort!!!



Puss

2010-02-10 @ 22:52:43
URL: http://majalovell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin