He's just not that into you...


Publicerat den: 2010-01-06 [23:04:52]





En gång i tiden när jag precis hade träffat Pär fick jag så upp ögonen för Greg Behrendt - som har skrivit boken, eller rättare sagt BIBELN - Dumpa honom, han vill faktiskt inte ha dig. En bok som jag borde ägt tidigare. Det blev min bibel men då var det för sent. Pär var ingen man att behöva dumpa. Istället blev det en bok som jag gick omkring och medlade om som en fanatisk troende med mina vänner och i dagsläget äger många av mina flickor denna fantastiska bok. Min bok gav jag bort och en del pengar gick åt att inhandla denna goding till mina vänninor. De är en otroligt bra och skarp bok som jag tycker att alla flickor borde äga. Klockren är den också!!! Vi flickor letar alla efter den där prinsen eller iaf den där mannen som ska ta oss med storm och ge oss fin kärlek och ett fint liv. Männen på vägen till kungariket är sådana dräg som vi borde akta oss för. Eller iaf. inte spendera all våran lediga tid åt att vänta på ett samtal som aldrig tycks komma.
Är han intresserad så ringer han. SÅ ÄR DET BARA!
Vill han se DIG så ringer han INTE klockan kvart i tre mitt i natten. Kvart i tre mitt i natten betyder BOOTY CALL och ingenting mer.
En man som vill ha dig oavsett vad -  gör det som så att du vet att vardagen kretsar kring er två.
Jag älskar denna bibel.
Greg, oh Greg - han skriver så bra. Så bra och så klockrent.
När jag läste boken fick jag nypa mig själv i stjärten för att inte gråta över spilld mjölk.
Och eftersom min sådana saknas så ska jag inhandla den imorgon.
Bara för att.

Jajamänsan


Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

Tack!!



Ja jag hoppas verkligen att vi får snö fria vägar, för annar sblir jag så feg :s

2010-01-07 @ 00:32:01
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: CAMIE

SV: Haha, det brukar bli så ;D Man faller ju pladask för djur^^, Jag det tvivlar jag inte en sekund på! Tid och pengar som går åt till kärlek är alltid värt det :)

2010-01-07 @ 07:58:05
URL: http://camillahart.blogg.se/
Postat av: Nathalia

Hej älskade vännen!

Nu var det ett tag sen jag hörde av mig till dig. Hoppas det är bra? Själv saknar jag min älskling så otroligt mycket. Kan läsa i min blogg.

Läsde att snart är du barnmoska vad kul gumman.

Ha en bra dag

Kram till dig från mig.

Postat av: Nathalie

Tack så mycket! Jag kommer säkerligen att kika in här lite då och då för lite tips! Ha en bra dag :)

2010-01-07 @ 08:40:06
URL: http://ciinderellas.blogg.se/
Postat av: Cissi

God fortsättning :)

2010-01-07 @ 08:43:47
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Sophie

Hej Fina Theodora! <3



3 dagar med spa!!! Ingen dålig present det!!

Ni kommer att ha det helt underbart ju!!

You really derserve it.. efter allt ditt slit!!



Jag vet, tror oxå att du & jag & en flaska vin ;)

hade funkat riktigt bra ihop!!haha

Vem vet om nån av oss nån gång har vägarna

förbi..;)



Och om du får lite tid över i februari eller mars

så är du mer än välkommen att joina mig nere

i Thailand...:) komsi komsi...;)



Den boken är ju helt galet BRA!! Och väldigt sann..



Ha en bra dag!!

2010-01-07 @ 11:43:10
URL: http://liveharddieyoung.blogg.se/
Postat av: maja





Tack sweetie du är min guru,hihi!

Love you för att du tipsade mig om denna bibeln för..när var det nu?? Flera,flera årsen men ändå blir man blind ibland..Så nu är det absolute dax för en ny läsning..hihi!



Ska bli mysigt o ses sen,längtar efter dig o nemo gubben!



Love m

2010-01-07 @ 12:25:34
URL: http://majalovell.blogg.se/
Postat av: mina

God eftermiddag söta..Har sån tur att min prins har bara kräks en gång under dessa veckor..så det är skönt..Hoppas att allt är bra med dig denna torsdag eftermiddag som det är med mig.kram kram

2010-01-07 @ 13:00:45
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin