...tänk alla famnar jag lämnat av längtan till dig...


Publicerat den: 2010-01-30 [22:59:58]




Kärlek.
Visst är det ett fint ord.
Men inte alltid right.
No, no, no.
Inte alls.
Man får dejta en massa innan man hittar någon fin.
Eller inte.
alls...
Vissa får leta eller rättare sagt vänta- LÄNGE!!!
Och vad är en bra man?

Yes.
Vad är EN BRA MAN?



En bra man är en man som älskar en oavsett vad.
Ingen velpelle.
Ingen snorunge.
Ingen liten prick som inte vet något om något.
En man är en stabil människa med skin på näsan.
Som inte alls borde ha alla spelkorten på det torra men ändå veta vad livet går ut på.
En man är en människa som behärskar sina misstag på allvar och kan stå för sina handlingar.
En man är en människa som kan ringa i tid och otid och fråga hur livet är - just nu.
En man är en man då han hör av sig bara för att. För att fråga vad du gör just nu. Fastän ni hördes för två timmar sedan.
En man är ingen toffel.
En man är en man. Eftersom han bryr sig.
En man är en man i vått och torrt.
En man är en man och en människa eftersom han FINNS och ÄR DÄR FÖR DIG.



Som min vännina Carrie sa här om dagen:

" Du har en underbar man som älskar dig. Som är där och fångar upp dig när du faller. Vet du hur speciellt det är? Många skulle önska att hitta en man som är stark nog att fånga dem."



Och jag får säga ett sista ordet:
Allt som du har gjort.
Kommer ALLTID tillbaka till dig.





jag har fått mitt.


Kommentarer
Postat av: Nathalia

Sätta älskade vännen min!

Så otroligt fint du skriver om din make ler.

Ja tänk vad man ska gå igenom både glädje och sorg,innan man finner manen i sitt liv.

Men nu har både du och jag hittat våran man ler.

Basse kram till dig från mig.

2010-01-31 @ 13:37:31
URL: http://nathalias.blogg.se/joakimsstoltafru/
Postat av: Becka

Den tryggheten att veta att han finns där varje dag, alltid - det är sååå mycket värt. Skulle inte vilja byta det för något.



Jag har fått mitt också! :)

2010-01-31 @ 19:01:24
URL: http://beckasinnet.blogg.se/
Postat av: Cissi

Så sant som det var sagt/skrivet :D



Tyvärr tar det lite längre tid för visa att hitta det underbar här i livet, KÄRLEK!

2010-02-01 @ 07:56:07
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Mamma mina

God middag gumman.Hoppas att allt är bra med dig denna måndag..Fina ord..Drömde om dig att vi träffades..Mina drömmar brukar slå in så det blir säker i år som vi kommer träffas :)

Hoppas att du har haft en skön helg som mig.kram kram kram

2010-02-01 @ 12:47:16
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Sofie

Har du någon mail man kan nå dig på????



Kram

2010-02-01 @ 13:01:39
URL: http://eifos.bloggplatsen.se
Postat av: maja

Hej snuttan!

Va härligt att få prata med dig idag, saknar dig massor o ska bli så kul kul kul att ses nu snart över en fika eller promenad eller kanske bio :)



Puss puss o krya på dig min allra bästa Teddy!!!

2010-02-01 @ 14:47:31
URL: http://majalovell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin