Mina finaste och kommande bilder.


Publicerat den: 2010-07-15 [15:36:29]


på väg till Borås. Lillemannen ska på utflykt.


Borås park är verkligen väldigt vacker, speciellt sommartid. Skönt att promenera där och slippa skolan :)


Närbild på vackra bilder.


Mina finaste pojkar. Love you both.


Lillemannen är heeeelt slut efter dagens bravader.


Mamma och son tid innan jobbet.


puss puss i solen.



Hej hej alla sötnosar där ute. Idag är min enda lediga dag på hela den här veckan och jag har för det mesta placerat häcken i soffan eller sovit, sovit, sovit en massa med lille mannen. Det gäller att vila ordentligt innan det drar igång på nytt på jobbet. Vi ska iaf. snart hem till pappa och vinka av honom. Imorgon drar även han iväg till Varna och jag är glad att han får vara med mamma så att hon slipper vara ensam i det stora huset.



Annars då? Jo tack - det är faktiskt väldigt bra. På jobbet trivs jag. Ibland är det så mycket att göra att man knappast kan kissa men så har vi de lugna stunderna. Stunder då vi sitter och käkar glass och skrattar åt roliga historier :) 



Många av er har frågat efter magbilder. Jag har inte börjat ta sådana än eftersom magen är sååå liten och endast växer framåt. Men nu är ju lille vännen färdigutvecklad där inne och ska endast växa till sig så magen lär växa massor nu de kommande veckorna. Och med nya kameran som jag för övrigt knäppt bilderna ovan, lär det bli en massa massa fina bilder här framöver. 







Hoppas ni njuter av solen mina vänner. Jag ska duscha nu. Puss o kram.


Kommentarer
Postat av: Vi2blir3.se - Malin

Väntar med spänning på magbilderna =) Vilken vecka är du i nu?

2010-07-15 @ 16:01:46
URL: http://vi2blir3.se
Postat av: J o s e f i n e - mamma till Filippa

Åhh var ni i Borås :) Synd att jag inte såg er. Vilken vecka är du i? Är bebisen redan färdig. Trodde det tog längre tid. Hihi.



Kram till dig!

2010-07-15 @ 17:53:52
URL: http://kwamrak.blogg.se/
Postat av: Louise

Hej!

Tack för en kanon blogg! Ville bara fråga dig hur svårt det var att komma in till barnmorska. Hade du jobbat länge som sköterska innan? Sen undrar jag lite om vilklet urval du kom in på.

Mvh Louise

2010-07-16 @ 15:54:58
Postat av: teddy

Louise: hejsan och tack så mycket.

Jag tycker att urvalet var lite av monopol spel för oss som sökte. Den var många sökande till endast 20 platser - alltså väldigt få av oss kom in.

jag gick ut till ssk i jan 2006 och kom in juli 2008 till bm. Hade även en 20 poängs kurs som de råknade in. Bra att läsa lite extra för att höja sin kvot.

Hoppas du kommer in om det är din dröm :)

2010-07-16 @ 16:16:10
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: maja

Fantastiska bilkder på dig o dina kärlekar :)

Nemo är underbar, majsan saknar sin gudis <3

leka på måndag????

'

Puss

2010-07-16 @ 17:28:21
URL: http://majalovell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin