Alla dessa fantastiska<3


Publicerat den: 2010-03-16 [22:30:34]




Nemo vs Nemo :)


Idag var min finaste Majsan hos oss på Droppen Frölunda för att hälsa på sin bästa vän och anmäla sig som blodgivare. Starkt gjort gummsan. Jag tror att du kommer att klara detta galant. Du gör så mycket värdefullt i ditt liv och jag vet att du kommer att lyckas. Ett steg i taget bara eftersom BRA SAKER SKER SAKTA. Imorgon kommer hennes söta mamma hit för att anmäla sig :) Visste ni btw att man kan ge en blodpåse till tre olika människor? Tre liv? Så vare sig du är stickrädd eller inte anser att du har tid så kan ju alltid detta vara som en liten påminnelse om hur värdefulla alla dessa röda droppar är.


Nu när allt med hypofysen är great så ska jag självklart anmäla mig som blodgivare. Jag själv är bajsnervös för nålar. Men efter att ha beskådat dessa tappra och alldeles fantastiska människor runt omkring mig som kommer på sina raster, sin fritid och sin semester - kan jag inte mer än att bidra själv.



Hm. Ikväll har vi suttit här hemma och tittat på en massa fina saker. Härligt härligt mina vänner. Men nu ska jag faktiskt hoppa i säng. Jag hör mina fina pojkar andas tungt i sovrummet. Godnatt på er och sov så gott.




Kommentarer
Postat av: maja

Oj,va mycket fina ord från dig min skatt!

Du är helt underbar, blir så lycklig inombords när jag tänker på att jag har en sånn fantastisk Bästa vän som du!!!!

Och du är så söt i din lilla blåa o dina röda ballerina med rosett på. Snyggare syrra får man leta land o rike efter ;)

Ska bli super kul att du Äntligen får träffa min lilla söta mamma,hihihi!!! :)

Hoppas herr rose smaka gott?!

Puss o natti,pussa lille nemo från mig

2010-03-16 @ 22:50:25
URL: http://majalovell.blogg.se/
Postat av: Linda - ndaiL

nbej då jag är inte rädd för träningsvärk, jag älskar de :D

2010-03-17 @ 15:11:32
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Jonelin

Vilken söt liten vovve! :-)

2010-03-17 @ 22:25:25
URL: http://jonelin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin