Om exakt en månad...


Publicerat den: 2010-03-19 [09:40:45]





...kommer jag att stå och förlösa småttingar :)
Känns otroligt pirrigt, nervöst men otroligt bra och samtidigt spännande. Det betyder att det endast är en månad kvar här hos mina godingar på Blodcentralen. Kommer att sakna dem som vanligt, men det blir till att hälsa på när mannen lämnar blod eller trombocyter.



Nu så mina vänner så är det fredag igen. Jag har bestämt att ha storstäd hemma. Alla skåp ska städas grundligt, det ska damsugas och dammas och fixas och donas. Denna helgen är vi hemma hela familjen så då blir det till att hitta på något skoj.



happy friday


Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh, så härligt.. och spännande!! :)

2010-03-19 @ 22:25:49
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin