...men vilket klantarsle...


Publicerat den: 2010-03-09 [21:50:33]

I know, I know, I know, jag är skiiiiit-bajs dålig på att uppdatera men så är det just nu.
Men så måste jag tala om vad klantarsel Teddy ställde till med förra veckan då?
Jo då - hon gjorde äran att välta ett glas med vätska ( fråga mig inte vad jag välte) över den nya och FIIIINA datorn. Datorn valde att shut up.
Så just nu är vi utan en sådan härlighet. Endast med minidatorn och det duger ju att blogga.
när man vill då.

Idag tex började dagen med lovey träning på underbara SATS  ( ben och mage ). Därefter blev det första passet på Droppen Frölunda för mig. Mysigt.



en fjant i bussen. Kortet taget en lugn dag liggande i en brits. Solen är underbar!!!



våran underbara pojke!!! Men vi Ödåsens är så lugna att ha att göra med.



Godnatt vänner.

Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

Jo jag mår helt okej, själv vännen?

2010-03-09 @ 23:34:03
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Cissi

sv: Tack :)

Hoppas Du får en bra dag!

Kram Cissi

2010-03-10 @ 10:52:39
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin