Terror vs love


Publicerat den: 2010-05-16 [10:12:18]




Tittta titta vad vi ska gå och se idag. Min favorit visas på bio och jag kan självklart INTE missa Freddy då. Har alla hans filmer här hemma och fastän det inte är Robert Englund som spelar huvudrollen kommer det nog ändå att bli succé att se denna filur på storbild. Terror på Elm street var den första skräckisen jag såg som barn och han skrämmer mig fortfarande.




Och så har vi bokat biljetter till mina bästa vänner också. Den 28 maj kl: 18:00 ska vi festa med dessa flickor.



Kommentarer
Postat av: Anna

Ja väder är väl det ständigt återkommande samtalsämnet.. haha!



Här hawr det bara varit grått idag, jättetrökigt. Men vi får hoppas på sol i veckan som kommer ist. :-)



Å SATC filmen måste man ju bara se! Som ja längtat efter den!



2010-05-16 @ 19:41:15
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: mamma mina

Godmorgon gumman..Det har blivit andra skor som jag har köpt så man fick testa de innan man köpte de...Blev ett par vita från din sko..försöker gå in de här hemma..

Ska lägga upp bilder när vi har fått tummarna loss,,.Hoppas att du har haft en skön o mysig helg med manen din och ni har gjort massa skoj..Ha en skön start på veckan.krma kram kram

2010-05-17 @ 09:10:03
URL: http://blondis81blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin