Fy 17 så underbara ni är! Tack.


Publicerat den: 2010-11-28 [21:57:56]







Tack du underbara Sannis för denna fina utmärkelse. Jag har fått en hel del från en massa andra bloggare och ni ska veta att jag verkligen uppskattar alla fina ord och alla fina utmärkelse som ni delar med er av. Tack tack tack.


Sannis skrev detta:

En helt underbar person som skriver ifrån hjärtat. Är dessutom höggravid och har haft det väldigt kämpigt. Tycker absolut att du är värd denna fina award efter allt som du har gått igenom och att du snart kommer att bli mamma!


Kommentarer
Postat av: Sanne - mamma till lykke

Hihi på Lykke stämde det in iallafall, men om det gör på andra vet jag inte, hoppas hon blir lugn som sin pappa då! Lykke har tagit över min personlighet också, otålig och envis.. illa.. haha! :)



Ja det är tidigt, men fy sjutton vad söt han är nu..

Ja det är verkligen litet.. Har du varit med om sånna tidiga födslar?



Ja det tycker jag är sjukt.. vet om man om att man inte vill ha barn men ändå inte vågar är ju det bästa att göra abort tidigt, för ju längre tiden går ju större blir kärleken till barnet i magen så jag håller med dig! Jag skulle aldrig vilja föda fram mitt 23 veckor gamla barn.



Ni med :) kram

2010-11-28 @ 22:22:13
URL: http://lykkeochjag.blogg.se/
Postat av: Kristiina

Grattis vad kul! :D



Jag äter inte medicinen nu men amma kan jag för 17 ändå inte. Skruttan ville inte ha bröstet och förstår henne för det kommer inget! Har pumpat hittills men nu känns det lönlöst när jag får c:a 15ml/dygn. Förut fick jag kanske 100ml/dygn så då kändes det som att det var värt att pumpa ut det åt henne. Så jag kommer nog lämna tillbaka pumpen :( Tyvärr, det gör lite ont men jag för tänka på att hon fick iaf lite mjölk och hon fick råmjölken. Ja så du har också migrän? Det är inte kul men jag tar Botox mot det och det hjälper! Kramisar

2010-11-28 @ 22:37:57
URL: http://keeya-keeya.blogspot.com
Postat av: Saannis - 2barnsmamma inom 1år

sv; Du är värd utmärkelsen så enkelt är det. Just CRP förstod jag inte när jag var med första gången det togs att 25 kunde vara för högt. Men när de sa att 8 var normalt och att i papperna stod det att jag kom in med 300. Fasiken vad rädd man blev. Nu vet man att det går inte ta saker och ting för givet. Att även om man är medveten om riskerna vid en graviditet hade jag aldrig kunnat tro att jag skulle få besvär med gallan.



Och det är som du säger, det har varit allt för mycket påfrestningar, uppjagande, inre stress i kroppen och inte kunna få någon ro i kroppen. Det är klart att det måste bryta ut på något sätt.



Så nu ska det bli väldigt skönt att få ro om sig själv och släppa allting som har med mitt kontrollsbehov och måsten. Fungerar inte jag så kommer inte något annat heller att fungerar. Hälsan är prio 1.



Kram och krya på dig du också!

2010-11-29 @ 08:24:43
URL: http://www.metrobloggen.se/saanniscarlos3
Postat av: Mamma till William

Godmorgon hjärtat.

Vist blir man varm om hjärtat när man får så fina kommentarer.

Det är det som är så mysigt med en blogg man får lära känna så många underbara vänner.

Ha en skön måndag söta..kram kram krma

2010-11-29 @ 09:43:12
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Jannie

Den är du SÅ värd sötaste du!

O nu börjar det verkligen o närma sig för dagen med stort D!Å så spännande!Förstår om du längat o bara vill att hon ska poppa ut...UNDERBART!

Tusen tack going!Vi hade en fantastisk kväll i fredags.Älskar tjejkvällar!Bara att få vara...

SÅ viktigt o så underbart!



Det blev stolar i ek.Svart rygg,fast med en "ram" runt om.ska nog få upp en bild imorgon kanske.

Vi är så nöjda!

Hoppas du har en härlig kväll!Massa kramar

2010-11-29 @ 19:29:50
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin