Tema på ingång.


Publicerat den: 2010-11-22 [16:10:29]

Fan va söta ni är. Tack för era tankar kring mitt inlägg längre ner. Jag tycker det är fantastiskt att vi alla är olika och därmed våra känslor. Det är hemskt att det är så förbjudet och tabu att prata om saker som tynger oss. men så länge vi inte har gått en mil i någon annans skor så BÖR VI ALDRIG DÖMA.

Jag tänkte sätta igång en tema här på bloggen ikväll. I 30 dagar kommer jag att skriva om olika saker som handlar om Moi :) Hahaha - tänk vad ni får dras med :) Hoppas bara korven i magen vill titta fram innan dessa 30 dagar är färdiga.


På återseende.


Ps: Till Mia som ville ha mina tankar kring amning har jag skrivit ett litet inlägg nedanför kommentaren under inlägget: Det som är så tabu!!!


Kommentarer
Postat av: fine

underbart! jag är stort fan av teman ;) och DIG!

2010-11-22 @ 16:56:00
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Linda - ndaiL

va roligt!

2010-11-22 @ 18:07:04
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin