Och nu lyser solen helt plötsligt :)


Publicerat den: 2010-10-28 [15:57:11]

Älskade vänner. Tusen tack för att ni delar med er av era tankar och funderingar kring föräldrarskap med tanke på nedanstående inlägg. Jag tycker att ni alla har en sund inställning till att bli mamma och det viktigaste är framför allt att inte bli indelad i rollen som ENDAST MAMMA/PAPPA. Man är ju en självständig individ först och främst.

Idag har vi haft våran nästsista föräldrarutbildning där vi bla pratade om just det här. Känns otroligt skönt att de föräldrarna där också går och tänker och funderar mycket kring det här med föräldrarskap. Bm besök han vi också med. Lillsmulan där inne ligger fint i sin sf kurva och växer så det knakar. Tänk om det blir en BIG baby??? Hihihi - då blir det fler goa veck att få pussa och massera :)


Mannen åkte till jobbet efter morgonens möten och jag satte mig på Espresso house med en god frukost och tidning. Ensamtid är GULDVÄRD har jag ju sagt.

Och nu helt plötsligt tittade solen fram. Dags för en kopp kaffe och Jerry Springer, hahaha. Jerry, Jerry, Jerry...

Gott. Mysigt och jädrans skönt att spana in alla människor som strövade omkring.


Nu är den vackra filten hemma. Den ligger prydligt bredvid filten med mormorsrutor som nu är färdig. Bild på den kommer snart också.




Kommentarer
Postat av: Angel

filten e jättefin så mysig

2010-10-28 @ 16:07:43
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Saannis - 2barnsmamma inom 1år

Vi kommer inte denna gång heller få någon föräldrautbildning vilket jag personligen tycker är skit tråkigt. Det är faktiskt något man ser fram emot som gravid och kunna träffa andra också.



Ska bli riktigt roligt att få se filten färdig, längtar :)



Ang vantarna, skulle kunna tänka mig 180kr inkl frakt, eftersom garnet kostar runt 100kr att införskaffa till dem.



Kramar

2010-10-28 @ 17:13:34
URL: http://www.metrobloggen.se/saanniscarlos3
Postat av: Vi2blir3.se - Malin

Åh vilken fin filt och vilken mysig dag du har haft :D Finns inget mysigare än att sitta på ett café och läsa och kolla på folk :)

2010-10-28 @ 17:43:00
URL: http://vi2blir3.se
Postat av: Frida

Hej min vän. Hörde att du såg min man och dotter en snabbis idag :)

Vill bara påminna dig om att jag är student och hemma med näsan i böckerna (eller, snarare vetenskapliga artiklar) och har mer tid än vanligt att hitta på något. Så om du vill träffas och fika nu innan A kommer eller senare när A har kommit till världen så säg bara till.

kram

2010-10-28 @ 19:29:31
Postat av: teddy

Fridis: Jaaa jag såg de idag. Såå fina båda två. Siri låg så gulligt åt sin pappa :)

Jag visste inte att du pluggar just nu. Jag vill gärna ses. Är också ledig typ alltid.

Kan du nästa veckan???

När?



kram kram

2010-10-28 @ 19:56:00
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag är i skolan onsdag och torsdag och har tentor ska som ska in men fredag nästa vecka kan jag och helgerna såklart.

2010-10-28 @ 20:20:37
Postat av: Åsa

Väntar med spänning på bilder av filten med mormorsrutor :)



Hoppas du får en toppen helg :)



Kramar från oss!

2010-10-29 @ 10:33:37
URL: http://pyretiminmage.blogg.se/
Postat av: Cissi

Vilken mysig start på dagen, lugn och ro och "egen tid", nice!



Hoppas Du får en trevig helg :9

Kram Cissi

2010-10-29 @ 10:46:44
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Jannie

Vad mumsigt det såg ut!

O filten är superfin!Vi älskar våran!



Victor sover kanon på nätterna.Han äter sitt sist mål vid nio tio tiden på kvällen o somnar efter det o sen så sover han till typ åtta på morgonen.

Passar oss Perfekt!

Nej nej!Det är inte Victors kläder jag vill sälja!Absolut inte.Är på tok för blödig för att ens kunna göra mig av med ett av hans plagg...ha ha ha

Det är mina jag funderar.Har ex hur mycket jeans som helst som bara ligger.(jag skyller det på mitt jobb...ha ha ha)O det är ju ex Replay,Diesel osv

Så det borde ju ge iaf lite pengar.

Men jag vete tusan om jag orkar ta tag i det!Lat.



Underbart o höra att sessan mår o växer så fint!

Hoppas ni får en riktigt härlig fredag o en fantastiskt skön helg!Massa kramar

2010-10-29 @ 12:34:22
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: britta Bloggar

Vad mysigt det ser ut! OCH vilken fin filt! Ha en fin fredag!

2010-10-29 @ 14:55:59
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin